W zawodach oprócz zawodników z Bułgarii i Rumunii mieli wystartować także żużlowcy ze Słowacji, Niemiec oraz Włoch, Ci jednak nie potwierdzili swojego udziału i nie przybyli do Targowiszcza. Na szczęście na liście startowej turnieju udało się zgromadzić pełną stawkę. Do rywalizacji przystąpiło ośmiu Rumunów oraz dziewięciu Bułgarów.
W finale, ku uciesze licznie zgromadzonych fanów speedway'a, znalazło się trzech miejscowych zawodników oraz najlepszy obecnie Rumun, zdobywca Pucharu MACEC, Alexandru Toma. W decydującym wyścigu atomowym startem popisał się Milen Manew, który z kompletem zwycięstw pewnie triumfował. O drugą pozycję trwała zażarta walka. W pewnej chwili Czawdar Czernew niemal zrównał się z Tomą, ten jednak skutecznie odparł atak i dowiózł do mety dwa "oczka". Od stawki znacznie odstępował weteran Dimitar Minkow.
Wyniki:
1. Milen Manev (Targowiszcze) (3,3,3,3,3) 15+3
2. Alexandru Toma (Rumunia) (3,2,3,3,3) 14+2
3. Czawdar Czernew (Szumen) (2,1,3,2,3) 11+1
4. Dimitar Minkow (Wielkie Tyrnowo) (3,3,2,2,2) 10+0
5. Marian Cojocaru (Rumunia) (2,1,3,3,2) 11
6. Wenci Siniwirski (1,0,2,2,3) 8
7. Rudolf Walentinow (2,3,1,0,2) 8
8. Daniel Marin (Rumunia) (1,2,2,1,2) 8
9. Sorin Popa (Rumunia) (3,0,0,3,1) 7
10. Florin Barabasu (Rumunia) (1,2,2,1,0) 6
11. Wilian WalentinoW (0,2,1,2,0) 5
12. Marian Olaru (Rumunia) (2,1,1,0,1) 5
13. Czoklej Alin (1,1,1,0,1) 4
14. Stojan Jurijew (0,3,0,0,0) 3
15. Valentin Popa (Rumunia) (0,0,0,1,1) 2
16. Fanel Popa (Rumunia) (0,0,0,0,0) 0
17. Pantelej Najdew (ns)
Oprócz Nikołaja Manewa i jego syna, w pomoc w reaktywacji speedway'a w Bułgarii angażuję się także weteran żużlowy Rudolf Walentinow, który zajmuje się m. in. szkoleniem młodzieży. Niestety większość zawodników startuje na bardzo starych motocyklach. Ze strony federacji nie istnieje żadna pomoc finansowa. Ciekawostką jest fakt, że GM zaproponował Milenowi Manewowi, aby ten został ich fabrycznym jeźdźcem. Dodatkowo tor w Targowiszcze stał się własnością jakiegoś biznesmena, który planuje zamienić obiekt żużlowy na tor przeznaczony dla wyścigów samochodowych. Z tym faktem nie chcą się pogodzić działacze, którzy wszelkimi sposobami próbują zatrzymać żużel na tym stadionie. Jest on jednym z najdłuższych obiektów tego typu w Europie, istnieje on od 1978 roku. Kilka razy Targowiszcze było także organizatorem eliminacji MŚ.