Żużel. Bartosz Zmarzlik z identycznym zadaniem jak Robert Kubica. Ma budować rozpoznawalność Orlenu

Materiały prasowe / Orlen / Na zdjęciu: Bartosz Zmarzlik i Daniel Obajtek
Materiały prasowe / Orlen / Na zdjęciu: Bartosz Zmarzlik i Daniel Obajtek

Bartosz Zmarzlik dołączył do Orlen Teamu, a wybór żużlowego mistrza świata nie jest przypadkowy. Gorzowianin otrzyma podobne zadanie jak Robert Kubica - ma wspierać rebranding stacji Orlenu na rynkach zagranicznych.

W piątek firma z Płocka z dumą ogłosiła, że Bartosz Zmarzlik dołączył do Orlen Teamu, do którego należą chociażby Robert Kubica czy Jakub Przygoński. Wybór żużlowego mistrza świata nie był przypadkowy, a zadecydował o tym fakt, że 24-latek regularnie ściga się poza granicami Polski.

Orlen w tej chwili posiada sieć stacji paliw m.in. w Niemczech, Czechach czy na Słowacji. Funkcjonuje tam jednak pod innymi nazwami - Star oraz Benzina. Mają one być wygaszane i docelowo zastąpione brandem Orlen w przeciągu najbliższych dwóch, trzech lat.

Pozyskanie Zmarzlika do Orlen Teamu to okazja, by promować markę przy okazji chociażby turniejów Grand Prix rozgrywanych w tych krajach i zwiększać jej rozpoznawalność wśród nowej grupy klientów. Nie wszyscy fani żużla w Niemczech czy Czechach śledzą bowiem Formułę 1, DTM czy rajdy terenowe.

ZOBACZ WIDEO Mistrz świata zdradził, ile wydaje na sprzęt. Suma przyprawia o zawrót głowy

- Żużlowe Grand Prix jest rozgrywane na torach całej Europy, a śledzą go dziesiątki tysięcy kibiców na trybunach oraz setki tysięcy przed telewizorami. Rundy sezonu 2020 zaplanowano między innymi w Czechach i Niemczech, gdzie jako marka jesteśmy już obecni i mamy ambitne cele związane z rozwojem naszego biznesu docelowo pod logo Orlen - powiedział Daniel Obajtek, prezes Orlenu.

Bartosz Zmarzlik dostanie tym samym identyczne zadanie, jakie postawiono przed Robertem Kubicą. Polski kierowca w tym roku ścigać się będzie w serii DTM w ramach zespołu Orlen Team ART, przez co ma wspierać wzrost rozpoznawalności marki. Polski gigant chce, aby nazwa Orlen była dobrze kojarzona chociażby przez Niemców, a następnie wygaszać będzie na tym rynku brand Star.

- Konsekwentnie wzmacniamy rozpoznawalność naszej marki, a jedną z najskuteczniejszych metod jest sponsoring sportu, w tym dyscyplin motorowych - zaznaczył Obajtek.

Orlen swoją strategię realizuje też poprzez zapraszanie do swoich szeregów sportowców z innych krajów. Pilotem Jakuba Przygońskiego został Niemiec Timo Gottschalk, dzięki czemu tworzą oni polsko-niemiecką załogę w rajdach terenowych. Do tego do zespołu dołączyli też Czesi - Martin Prokop oraz Jan Cerny.

Czytaj także:
Kędziora nowym trenerem w Rybniku
Zmarzlik dołączył do Orlen Teamu

Komentarze (17)
avatar
Goldi
2.03.2020
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Fajnie że Bartek tak odskoczył innym zawodnikom. 
avatar
Poznaniak z Gorzowa
2.03.2020
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Idealne połączenie - najlepsza polska marka i Polak, najlepszy żużlowiec na świecie. 
avatar
KACPER.U.L
2.03.2020
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
@Stalker:Niebieskie banany:)Świeża i orzeźwiająca przekąska o smaku wanilia karton:) 
avatar
sympatyk żu-żla
2.03.2020
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Jak Bartek ma się sprawdzić w reklamie Orlenu.Przecież będzie nosił logo sponsora Na kombinezonie kasku motocyklu .Rola zakończona 
avatar
yes
2.03.2020
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
To już nie jest żużel... Oby Zmarzlik nie równał do Kubicy. Nie może rozpychać motocykli i zastępować na treningach na przykład Karczmarza albo chodzić na wypożyczenia ;) 

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (868 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.