Żużel. PGE Ekstraliga przygotowuje kolejną nowość! Wszystko z myślą o kibicach
PGE Ekstraliga zwiększy liczbę publikacji wideo od sezonu 2022. Powstanie ponad 1200 materiałów dotyczących meczów i klubów, które będą dystrybuowane w mediach elektronicznych.
- Wyjdziemy naprzeciw oczekiwaniom kibiców, którzy w wielu badaniach podkreślają wartość materiałów wideo publikowanych w social mediach. W naszym przypadku 80 procent z nich emitować będziemy w trakcie sezonu, a pozostałą część w zimowej przerwie między rozgrywkami. Będziemy bazować nie tylko na przysługujących nam prawach telewizyjnych, ale stworzymy newsroom z udziałem naszych ambasadorów z każdego ligowego ośrodka - dodaje.
Rocznie (w każdym sezonie rozgrywkowym oraz w przerwach między sezonami przy zachowaniu ciągłości w latach 2022-2025) PGE Ekstraliga wyemituje ponad 1.200 materiałów. Sporo z nich będzie autorskich, z wykorzystaniem nowego sprzętu, ale zwiększy się też liczba krótkich publikacji w social mediach na podstawie contentu telewizyjnego.
- Stawiamy mocno na naszych sprawdzonych współpracowników, ale jesienią będziemy także poszukiwali nowych twarzy, również w zakresie koordynatora wideo - zapowiada Przemysław Szymkowiak.
Zobacz także:
- Szykuje się rewolucja! Nowa piramida szkoleniowa za ponad 3 mln złotych w PGE Ekstralidze!
- Zapadła bardzo ważna decyzja dla GKM-u! Chodzi o występ Pedersena w meczu z Włókniarzem!
Aktualne składy drużyn: PGE Ekstraliga | eWinner 1. Liga | 2. Liga Żużlowa
-
Gekon Zgłoś komentarz
zapis stosuje się np w kosztorysach budowlanych i z całą pewnością nie jest to 1200. Jeżeli było by opisane że potrzeba 1.2 t stali to żaden wykonawca nie odczytać tego jako 12 ton! -
tomas68 Zgłoś komentarz
Do dwie tony cudzych reklam. To jest niby ten nasz' zysk ? -
Szef na worku Zgłoś komentarz
Wiadomo,10% z projektu idzie skubnąć. -
Tyfus Wielki Pierwszy Zgłoś komentarz
sobie coś do powiedzenia. -
Całkiem obiektywny Zgłoś komentarz
Jakiej młodzieży? Przecież to nałożono na kluby. Czy ma dojść do szkolenia młodzieży z Danii, Szwecji i Czech? Teraz proces medialny, ma on w Polsce propagować żużel? 1200 materiałów rzuconych na płatny rynek TV. Czyżby Canal+ zamierzał zabrać to co dał i to z nawiązką w ciągu roku? Niestety, sport który kocham i który kochają kibice (ilu jest tych kibiców w kraju? Może 150 tysięcy!) jest totalnie niszowy i kilkanaście ośrodków speedwaya w Polsce nie zmieni sytuacji na świecie. Jedyne co widzę, to próba wskrzeszenia kilku zniszczonych ośrodków krajowych. Jednak kogo interesuje taki Kraków, Warszawa, czy Świętochłowice? -
Kopeć-Sobczyński do zbierania pomidorów Zgłoś komentarz
Byle nie filmy o pseudo ekologii, bo nie da się tego oglądać. -
Szarold Zgłoś komentarz
Okej ale ja bym również postarał się dotrzeć do jak największej liczby osób, które nie znają żużla, w Polsce i za granicą aby promować sport. -
BAXIK Zgłoś komentarz
Zmieńcie jakość zadawanych pytań zawodnikom i zmieńcie ekspertów na tych co mówią prawdę jak Walasek, a nie ugadanych korpoludków. -
CzenstochoviA Zgłoś komentarz
załatwiony. -
janusz antoni z Poznania Zgłoś komentarz
Ale mi nowość, lepiej niech coś zrobią z systemem rozgrywek, bo to, że połowa klubów kończy rozgrywki ligowe w połowie sierpnia to skandal.