Strategia zakłada korespondencje wideo ze wszystkich ekstraligowych ośrodków. - Chcemy, aby brand Ekstraliga.TV stał się rozpoznawalny i zawierał informacje z klubów - mówi Przemysław Szymkowiak z PGE Ekstraligi.
- Wyjdziemy naprzeciw oczekiwaniom kibiców, którzy w wielu badaniach podkreślają wartość materiałów wideo publikowanych w social mediach. W naszym przypadku 80 procent z nich emitować będziemy w trakcie sezonu, a pozostałą część w zimowej przerwie między rozgrywkami. Będziemy bazować nie tylko na przysługujących nam prawach telewizyjnych, ale stworzymy newsroom z udziałem naszych ambasadorów z każdego ligowego ośrodka - dodaje.
Rocznie (w każdym sezonie rozgrywkowym oraz w przerwach między sezonami przy zachowaniu ciągłości w latach 2022-2025) PGE Ekstraliga wyemituje ponad 1.200 materiałów. Sporo z nich będzie autorskich, z wykorzystaniem nowego sprzętu, ale zwiększy się też liczba krótkich publikacji w social mediach na podstawie contentu telewizyjnego.
- Stawiamy mocno na naszych sprawdzonych współpracowników, ale jesienią będziemy także poszukiwali nowych twarzy, również w zakresie koordynatora wideo - zapowiada Przemysław Szymkowiak.
Zobacz także:
- Szykuje się rewolucja! Nowa piramida szkoleniowa za ponad 3 mln złotych w PGE Ekstralidze!
- Zapadła bardzo ważna decyzja dla GKM-u! Chodzi o występ Pedersena w meczu z Włókniarzem!
ZOBACZ WIDEO Czy Hampel i Lampart mieli pretensje do Kubery?