Żużel. Apator wpędzi się w jeszcze większe problemy? "Może skończyć się tak, jak w Zielonej Górze"

WP SportoweFakty / Julia Podlewska / Na zdjęciu: Jack Holder (z lewej) i Robert Lambert
WP SportoweFakty / Julia Podlewska / Na zdjęciu: Jack Holder (z lewej) i Robert Lambert

Były menedżer krytykuje pomysł For Nature Solutions Apatora. Jacek Gajewski, który doskonale zna Motoarenę, jest przekonany, że dosypka 1200 ton świeżego materiału w trakcie rozgrywek skończyłoby się katastrofą.

Torunianie nie ukrywają, że mają problemy z nawierzchnią toru na Motoarenie. Jak już wcześniej informowaliśmy, w klubie pojawił się pomysł radykalnego rozwiązania tej kwestii. Chciałby on dokonać dosypki nowego materiału między 10. a 12. kolejką PGE Ekstraligi. Na przeprowadzenie prac torowych i przystosowanie się do nowych warunków For Nature Solutions Apator miałby trzy tygodnie.

- Nigdy nie odważyłbym się na taką zmianę w takim momencie. 1200 ton to jest ogromne ryzyko, bo to wymiana około jednej czwartej nawierzchni. Taki ruch może spowodować wielki problem. Tor może się nie wiązać i rozlatywać. To podobne przedsięwzięcie do budowy toru jednodniowego, a z doświadczenia wiem, że to skomplikowany temat - mówi nam Jacek Gajewski.

Były menedżer torunian Motoarenę zna jak własną kieszeń i jest przekonany, że Apator może za chwilę wpędzić się w jeszcze większe problemy. - Od razu przypominają mi się nasze pamiętne finały z 2009 roku, kiedy rywalizowaliśmy z zespołem z Zielonej Góry. Rywal też musiał wymienić prawie całą nawierzchnię, ale robił to z zupełnie innych powodów. Nie chodziło o tworzenie widowiska czy szukanie atutu. To było konieczne, by mecz w ogóle mógł dojść do skutku. Spektakularnego ścigania jednak z tego nie było i dlatego uważam, że w Toruniu efekt mógłby być podobny - tłumaczy.

Gajewski uważa, że torunianie do kwestii torowych powinni podejść w mniej radykalny sposób. - Nie wiem, czy mają zdefiniowane, na czym polega problem z torem. Chodzi o strukturę, nawierzchnię, brak glinki? Powody mogą być naprawdę różne. Zgadzam się, że coś trzeba zrobić, ale nie można wykonywać tak zdecydowanych ruchów. Poza tym warto pamiętać, że przez wiele lat w Toruniu nie było tematu toru. Ja nadal będę uważać, że problemy zaczęły się, kiedy zabrakło Mariusza Lipińskiego, który pracował w klubie bardzo długo. On już w tej branży nie działa, a był jednym z najlepszych fachowców w Polsce - podsumowuje były menedżer.

Zobacz także:
PZM zerwie z wieloletnią tradycją?

ZOBACZ WIDEO Arged Malesa zacznie wygrywać? Były menadżer wskazuje co musi się zmienić, by tak się stało

Komentarze (8)
avatar
MarS_80
7.05.2022
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
@Vinetu: Hehe... Już niech lepiej poprosi o radę Lecha Kędziorę! Tor w końcu grał i mijanki też były ku uciesze kibiców Włókniarza :) 
avatar
Vinetu
7.05.2022
Zgłoś do moderacji
3
0
Odpowiedz
Apator powinien poprosić o radę Swiącika i będzie dobrze ...! 
avatar
ISN
7.05.2022
Zgłoś do moderacji
2
1
Odpowiedz
Większej bzdury nie słyszałem. W połowie sezonu wymieniać nawierzchnię bo komuś się zwidziało, że zawodniki Toruńskie są bardzo dobre a wszyscy co przyjeżdżają to słabeusze, ale lepiej wiedzą j Czytaj całość
avatar
Nie wspieram Ukrainy
7.05.2022
Zgłoś do moderacji
1
3
Odpowiedz
@Ķʊɲɞ Ĺɑσ: Jutro wygramy w Grudziądzu. Problem leży w torze z meczami domowymi. 
avatar
Ķʊɲɞ Ĺɑσ
7.05.2022
Zgłoś do moderacji
3
4
Odpowiedz
Jak to jest. Wszyscy śmigają na Motoarenie aż miło i nikt nie narzeka na tor. Tylko Apator ma problem. Ale czy to jest ten problem to okażę się jutro po meczu z GKM. Jeżeli Toruń mając 4 uczest Czytaj całość
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.