Andrzej Bargiel rozpoczął projekt z marką LOTTO. Zachęca młodych ludzi do realizacji ambitnych wyzwań

Materiały prasowe / Materiały prasowe / Andrzej Bargiel podczas zjazdu
Materiały prasowe / Materiały prasowe / Andrzej Bargiel podczas zjazdu

1 lipca ruszył projekt #LOTTOBargielChallenge, w ramach którego skialpinista Andrzej Bargiel będzie inspirować młodzież do podejmowania wyzwań.

W tym artykule dowiesz się o:

Projekt potrwa od 1 lipca do 11 sierpnia. Każdego tygodnia do wykonania będzie inne zadanie. Andrzej Bargiel będzie zachęcać do realizacji ambitnych wyzwań na profilu marki LOTTO. Radość wygrywania na Facebooku.

Pierwsze z zadań #LOTTOBargielChallenge związane jest z wytrzymałością. W kolejnych tygodniach uczestnicy będą mogli podjąć sportowe wyzwania Andrzeja Bargiela i wykazać się: siłą, szybkością, wiedzą, odpowiedzialnością i aktywnością oraz odpowiedzieć na pytania konkursowe.

Do wygrania będą dziesiątki nagród dla najlepszych, zaś Fundacja LOTTO przekaże wybranym ośrodkom sportowym środki finansowe na zakup bardzo atrakcyjnego wyposażenia.

ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: pokazali, jak na nartach skakać do wody

Marka LOTTO i Andrzej Bargiel współpracują od wielu lat. Skialpinista jest trzykrotnym mistrzem Polski w narciarstwie wysokogórskim. W 2013 r. jako pierwszy Polak w historii samotnie zdobył na nartach skiturowych wierzchołek centralny ośmiotysięcznika Sziszapangma i zjechał z niego. W kolejnych latach zdobył i zjechał z kolejnych najwyższych szczytów świata: Manaslu i Broad Peak.

Światowy rozgłos przyniósł mu zjazd z ośmiotysięcznika K2 w 2017 roku. Dokonał tego jako pierwszy człowiek na ziemi (więcej TUTAJ>>).

Czytaj także: Alpinizm. Koniec wyprawy Andrzeja Bargiela. "Ryzyko było za duże"

Źródło artykułu: