Przeciętna oglądalność walki Wilder vs Szpilka w USA

AFP
AFP

Mistrzowska walka Deontaya Wildera z Arturem Szpilką nie była telewizyjnym hitem w Stanach Zjednoczonych. Starcie o pas WBC w wadze ciężkiej średnio oglądało około 500 tysięcy osób.

W tym artykule dowiesz się o:

Pomimo uruchomionej machiny promocyjnej przed walką, nie udało się osiągnąć dobrego wyniku oglądalności w Stanach Zjednoczonych. Według Nielsen Media Research, średnio mistrzowski pojedynek oglądało 500 tysięcy widzów, a w szczytowym momencie 623 tysiące i jest to zdecydowany spadek w porównaniu z wcześniejszymi potyczkami z udziałem "Bronze Bombera". Należy jednak pamiętać, że 16 stycznia odbywały się także mecze play-off w lidze futbolu NFL, co zabrało sporą część audytorium.

Rywalizacja Wildera z Bermane'em Stiverne'em miała oglądalność rzędu 1.34 mln, nokaut na Ericu Molinie obserwowało 678 tysięcy widzów, a potyczkę z Johannem Duhaupasem ponad 2 mln, ale wówczas transmisja była dostępna na "otwartym" kanale NBC.

Na gali w Barclays Center w Nowym Jorku Amerykanin ciężko znokautował "Szpilę" w dziewiątej rundzie, po raz trzeci broniąc tytuł World Boxing Council w najcięższej kategorii wagowej.

Komentarze (1)
avatar
piotruspan661
23.01.2016
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Bo amerykanie znają się na boksie i wiedzą też, że tego typu pojedynki do jednej bramki reżyseruje telewizja.