Ronaldo wywołał poruszenie. Nie zawsze namawiał do zdrowego trybu życia
Zachowanie Cristiano Ronaldo wywołało spore poruszenie. Gwiazdor reprezentacji Portugalii podczas konferencji prasowej schował butelki Coca-Coli, namawiając do picia wody. Nie zawsze zachęcał jednak do zdrowych nawyków.
Wywołało to nie tylko dyskusję, ale także zmiany na giełdzie. "Marca" donosiła, że ceny akcji Coca-Coli mocno spadły. Straty miały wynieść nawet 4 miliardy dolarów. Warto przy tym dodać, że to jeden z największych sponsorów Euro 2020 (więcej TUTAJ).
Nie zawsze jednak Cristiano Ronaldo namawiał do zdrowego trybu życia. W 2013 roku Portugalczyk wystąpił w reklamie znanej sieci serwującej dania typu fast food.
ZOBACZ WIDEO: Specjalista szczerze o badaniach w sporcie. "Są rzeczy, których medycyna nie jest w stanie zobaczyć"Co więcej, został wtedy ambasadorem i twarzą marki. Prowadzono także kampanię pod hasłem "ekstremalne umiejętności, ekstremalny smak". Trzy lata wcześniej w reklamie fast foodów wystąpił także Lionel Messi, który reklamuje również chipsy.
Ronaldo doskonale rozpoczął tegoroczne Euro. W meczu z Węgrami strzelił dwie bramki, a jego zespół zwyciężył 3:0 i objął prowadzenie w grupie F, w której grają jeszcze Francja i Niemcy.
Yeah Paddy, but everyone knows Ronaldo’s decent on the wings https://t.co/wKJ3RSh1m5
— KFC UK (@KFC_UKI) June 15, 2021
Czytaj także:
- Jan Tomaszewski o sytuacji w reprezentacji Polski. "Są jak zbite psy"
- Zaskakujące informacje ze sztabu Polaków. "Punkty ze Słowacją dopisano z automatu"