Zainspirowany kasynami i neonami. Red Bull pokazał nowy bolid

Materiały prasowe / Red Bull / Na zdjęciu: zmienione malowanie bolidu Red Bulla
Materiały prasowe / Red Bull / Na zdjęciu: zmienione malowanie bolidu Red Bulla

Red Bull Racing to kolejny zespół F1, który uległ magii Las Vegas. "Czerwone byki" na najbliższy wyścig postanowiły przygotować nowe malowanie bolidu, które inspirowane jest neonami i luksusowymi kasynami. Z nich słynie "miasto grzechu".

Kibice Formuły 1 czekają z wytęsknieniem na GP Las Vegas. Wyścig na ulicach "miasta grzechu" ma zapewniać nie lada emocje, choć Max Verstappen twierdzi, że królowa motorsportu stawia w tym przypadku na show kosztem prawdziwej rywalizacji. Ściganie po zmroku wokół kultowego The Strip, słynącego z hoteli, kasyn i neonów, powinno dostarczyć niesamowite obrazki.

Magii Las Vegas ulegają kolejne zespoły F1. Wyjątkowe malowania na najbliższy wyścig przygotowały m.in. Ferrari oraz Williams. Teraz dołączył do nich Red Bull Racing. Maszyna "czerwonych byków" w nadchodzący weekend pomalowana będzie na fioletowo. Nie zabraknie też na niej odniesień do kasyn, neonów i hoteli, z których słynie miasto położone w stanie Nevada.

Red Bull w tym roku prowadził kampanię "Make Your Mark", w ramach której kibice mogli zaprojektować wyjątkowe malowanie modelu RB19. Dzięki temu bolidy Maxa Verstappena i Sergio Pereza zyskały nieco inny wygląd w GP Miami i GP USA. Tym razem samochody otrzymają jednak w 100 proc. inny projekt.

ZOBACZ WIDEO: Czy Janusz Kołodziej marnuje się w Fogo Unii Leszno?

Zwycięski projekt stworzyła Lindsay Palmer z brytyjskiego Essex. "Dzięki fioletowi u podstawy, jej projekt będzie wyglądał jak różowo-żółte neony przepływające przez nadwozie samochodu, gdy RB19 będzie przemierzał ulice Las Vegas" - tak nowe malowanie opisuje ekipa z Milton Keynes.

Red Bull postanowił też wynagrodzić ciężką pracę Lindsay Palmer. Brytyjka będzie obecna na GP Las Vegas jako specjalny gość zespołu. Otrzymała ona specjalną wejściówkę, dzięki której będzie mogła przebywać w padoku i z bliska oglądać maszyny Verstappena i Pereza w malowaniu, które sama stworzyła.

- To wyjątkowy sposób, by wprowadzić fanów do wnętrza zespołu. Dajemy im możliwość zaprojektowania malowania bolidu i wybrania najlepszego w głosowaniu kibiców. W tym roku podczas każdego Grand Prix w USA prezentowaliśmy inny projekt i każdy został dobrze przyjęty. Wyłonienie zwycięzcy było nie lada wyzwaniem - skomentował Christian Horner, szef Red Bulla.

Czytaj także:
- Gigant z USA coraz bliżej F1. Jest oficjalne stanowisko!
- Skandal przed GP Las Vegas. Oferowały swoje usługi seksualne

Komentarze (0)
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.