Nowe nazwy zespołów Formuły 1 to efekt zmian, do jakich dochodziło w ostatnich miesiącach. Latem nowym właścicielem Force India został Lawrence Stroll, a ponieważ regulamin F1 zabrania pozbycia się dotychczasowego brandu w trakcie trwania rywalizacji, ekipa dokończyła sezon jako Racing Point Force India.
Od kolejnego sezonu w jej nazwie nie znajdziemy już odwołań do Indii i poprzedniego właściciela Vijaya Mallyi. Hindus zainwestował w królową motorpsortu w roku 2007, przejmując ekipę Spykera i zmieniając jej brand.
Z kolei Ferrari przy okazji jesiennego wyścigu o Grand Prix Japonii zaprezentowało nowego sponsora tytularnego. Na samochodach i kombinezonach kierowców znalazł się napis "Mission Winnow". To nazwa kampanii, za którą stoi Philip Morris. Amerykański gigant w ten sposób chce promować technologię wolną od dymu tytoniowego. Dlatego też od roku 2019 zespół z Maranello będzie oficjalnie rywalizować jako Scuderia Ferrari Misson Winnow.
Po raz pierwszy sponsora tytularnego pozyskał też Haas. Amerykanie pod koniec sezonu dobili targu z firmą Rich Energy. Dlatego też brytyjski producent energetyków znalazł się w oficjalnej nazwie zespołu na rok 2019.
ZOBACZ WIDEO Hołowczyc o Orlenie wspierającym Kubicę: To dobrze wydane pieniądze. Znak na bolidzie to coś dużego
"Mission Winnow"Xd czyli na nasze Misja Wygrać Teraz:) a tu o coś innego chodzi ;p.
W sumie dla mnie mogą się nazywa Czytaj całość