Przed rokiem, gdy Orlen był sponsorem Williamsa, firma wykorzystywała do promocji tylko Roberta Kubicę. Próżno było szukać materiałów promocyjnych z Georgem Russellem. W tym sezonie sytuacja ulegnie zmianie, bo skoro Orlen został partnerem tytularnym Alfy Romeo, to do kampanii zostali zaciągnięci wszyscy kierowcy.
Dlatego też w poniedziałek Robert Kubica, Kimi Raikkonen i Antonio Giovinazzi ruszyli na jedną ze stacji paliw w Warszawie, ubrani w kombinezony wyścigowe, aby nakręcić materiały promocyjne.
Nie wiemy, jaki był dokładnie scenariusz kręconych spotów, ale jak widać, reprezentanci Alfy Romeo dobrze się bawili. Na twarzy Raikkonena rysował się błogi uśmiech, a Fin jest znany ze swojego dość zimnego oblicza i powściągliwych reakcji.
Wizyta Kubicy, Raikkonena i Giovinazziego w stolicy była dopięta na ostatni guzik. Reprezentanci Alfy Romeo nie mieli zbyt wiele wolnego czasu, bo od razu po odbyciu zadań sponsorskich wybrali się w drogę do Barcelony. Tam w środę ruszy druga tura zimowych testów Formuły 1.
Już niebawem pokażemy efekty sesji zdjęciowej drużyny @alfaromeoracing na stacji #ORLEN i w #StopCafeNa razie kulisy#ARRO #GetCloser #SupportKubica #RK88 #Kimi7 #AG99 pic.twitter.com/trWRG0EisA
— ORLEN (@PKN_ORLEN) February 25, 2020
Czytaj także:
Alfa Romeo liczy na pomoc Roberta Kubicy
Andrzej Duda przymierzył się do Alfy Romeo
ZOBACZ WIDEO: Odwiedziliśmy bazę reprezentacji Polski na Euro 2020! Zobacz, jak będą mieszkać kadrowicze