Frekwencja w TBL: Zielona Góra bezkonkurencyjna, świetny wynik w Szczecinie

WP SportoweFakty
WP SportoweFakty

W 27. kolejce TBL zdecydowanie najwięcej widzów oglądało z wysokości trybun spotkanie w Zielone Górze. Świetny wynik zanotowali jednak też działacze ekipy ze Szczecina.

Pojedynek pomiędzy Stelmetem Zielona Góra i Rosą Radom, który zapowiadany był jako hit 27. kolejki Tauron Basket Ligi, obejrzało w sumie 3491 fanów. Gospodarze z rywalem rozprawili się nadspodziewanie gładko, bo ograli wicelidera tabeli aż 88:64.

Usatysfakcjonowani mogą być również działacze King Wilków Morskich Szczecin, ale w zasadzie tylko z frekwencji. Mecz z Asseco Gdynia obejrzało z wysokości trybun 2843 kibiców. To wynik zdecydowanie powyżej przeciętnej w tym ośrodku. Fani opuszczali jednak halę w kiepskich nastrojach, bo gdynianie wygrali tę batalię 106:100.

Wyraźnie rośnie zainteresowanie również na meczach z udziałem Polpharmy w Starogardzie Gdańskim, która ostatnio wyraźnie poprawiła swoje notowania. Z kolei rozczarowani mogą czuć się we Wrocławiu, gdzie frekwencja stale spada.

W ścisłej czołówce nie doszło do żadnych zmian. Nadal w tabeli średniej frekwencji przewodzi Włocławek, który nieznacznie wyprzedza Zieloną Górę. Podium w tym zestawieniu zamyka natomiast Toruń.

W Szczecinie frekwencja w tej kolejce była znakomita, choć fani King Wilków Morskich z wyniku zadowoleni być nie mogli
W Szczecinie frekwencja w tej kolejce była znakomita, choć fani King Wilków Morskich z wyniku zadowoleni być nie mogli

Frekwencja na meczach 27. kolejki TBL:
WKS Śląsk Wrocław - AZS Koszalin - 752 widzów
Energa Czarni Słupsk - Polski Cukier Toruń - 1985
Trefl Sopot - Anwil Włocławek - 1467
Start Lublin - Polfarmex Kutno - 2100
Siarka Tarnobrzeg - BM Slam Stal Ostrów Wielkopolski - 456
Energa Czarni Słupsk - PGE Turów Zgorzelec - 1980
Polpharma Starogard Gdański - MKS Dąbrowa Górnicza - 1780
Stelmet BC Zielona Góra - Rosa Radom - 3491
King Wilki Morskie Szczecin - Asseco Gdynia - 2843

Łącznie na trybunach w 27. kolejce TBL: 16 854
Średnio jeden mecz 27. kolejki TBL obejrzało: 1873
Łącznie na trybunach TBL w sezonie 2015/2016: 417 740
Średnio mecz na trybunach TBL w sezonie 2015/2016 obejrzało: 1729

MiastoŁącznie w sezonieLiczba meczówŚrednia na mecz
Włocławek 41 270 13 3 175
Zielona Góra 44 167 14 3 155
Toruń 35 395 15 2 360
Szczecin 32 881 15 2 192
Słupsk 29 722 14 2 123
Lublin 31 200 15 2 080
Gdynia 20 666 12 1 722
Wrocław 24 957 15 1 664
Zgorzelec 20 843 14 1 488
Koszalin 22 263 15 1 484
Starogard Gdański 19 128 14 1 366
Kalisz* 18 998 14 1 357
Dąbrowa Górnicza 18 868 14 1 348
Sopot 19 546 15 1 303
Kutno 17 985 15 1 199
Radom 11 001 14 786
Tarnobrzeg 8 850 15 590

* BM Slam Stal Ostrów Wielkopolski swoje mecze rozgrywa w Kaliszu

Komentarze (0)

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (873 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (402 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.