EBL. Trefl - Arka. Tak powinny wyglądać mecze koszykówki. Kibice świetnie bawili się na trybunach

WP SportoweFakty / Michał Mieczkowski / Na zdjęciu: Phil Greene IV
WP SportoweFakty / Michał Mieczkowski / Na zdjęciu: Phil Greene IV

4561 kibiców pojawiło się na 35. edycji Derbów Trójmiasta. Fani Trefla i Arki podczas spotkania bawili się doskonale. To efekt bardzo dobrej pracy marketingowej klubu z Sopotu, który zapewnił sporo atrakcji. Sam mecz także dostarczył sporych emocji.

- Świetną pracę wykonał nasz marketing, który przyciągnął sporą liczbę kibiców na trybuny. Takie mecze moglibyśmy grać co tydzień. Niestety marketing nie wygrywa spotkań - mówił na konferencji prasowej Marcin Stefański, trener Trefla, który z Sopotem związany jest już od ponad dziesięciu lat.

Dla niego mecze derbowe z Asseco Arką są niezwykle prestiżowe. Mimo że przed tym spotkania zmagał się z poważną chorobą (zapalenie płuc), starał się jak najlepiej przygotować drużynę do starcia z lokalnym rywalem.

Czytaj także: Koszykówka. Prezes PZKosz dosadnie odpowiada na słowa Marcina Gortata. "Koszykówka ma się coraz lepiej

Podobnie było także w samym klubie. Przedstawiciele Trefla bardzo poważnie podeszli do promocji 35. Derbów Trójmiasta. Zrobiono naprawdę dużo, żeby do Ergo Areny przybyło jak najwięcej kibiców. Trefl zainicjował akcję, w którą zaangażował do promocji meczu sportowców z innych dyscyplin - m.in. piłkarzy Lechii Gdańsk, hokeistów Lotosu Gdańsk czy siatkarzy Trefla Gdańsk.

Zobacz, jak piłkarze Lechii zapraszali na 35. Derby Trójmiasta:

Do Ergo Areny zawitało ostatecznie 4561 kibiców, co jest drugim najlepszym wynikiem w tym sezonie w rozgrywkach Energa Basket Ligi. Fani Trefla i Arki podczas spotkania bawili się doskonale. To efekt bardzo dobrej pracy marketingowej klubu z Sopotu, który zapewnił sporo atrakcji.

W trakcie trwania niedzielnego spotkania działał tor gokartowy od firmy Sportking oraz dmuchaniec Stadionu Energa. Gospodarze przygotowali również dodatkowe boisko do koszykówki czy monidło. Nad bezpieczeństwem dzieci czuwali animatorzy, którzy zapewnili dodatkowe atrakcje. W kąciku zabaw Trefla grano w gry planszowe i malowano twarz w żółto-czarne barwy. Dla dzieci zostały też przygotowane pluszaki od Hotelu Haffner oraz koszulki od miasta Sopot.

Najmłodsi kibice mieli również okazję spotkać swoje ulubione maskotki, a wśród nich Treflika z Rodziny Treflików, Mewę z Portu Lotniczego w Gdańsku im. Lecha Wałęsy, Tygryska od Grupy GPEC oraz maskotki od Energi i Aquaparku w Sopocie. Podczas spotkania kibice zachęcani przez koszykarzy wyświetlanych na koszu centralnym sprawdzili siłę swojego dopingu. W stronę najgłośniejszych sektorów ze specjalnej wyrzutni zostało wystrzelonych blisko 100 koszulek od sponsorów Trefla Sopot.

Mecz uświetniły występy grupy Cheeleaders Flex Sopot, a w czasie spotkania animacje poprowadził znany z koszykarskich parkietów Kacper Lachowicz. Grupa cheerleaderek wspólnie z popularnym "Kacpą" w trakcie długiej przerwy zorganizowała na środku parkietu taneczny trening dla dzieci.

Prawdziwą furorę zrobił tzw. "Dance Cam". Kibice wyświetlani na koszu centralnym tańczyli do muzyki. Nie zabrakło "występów" solowych, jak i rodzinnych. Wszystkie powodowały szeroki uśmiech na twarzy kibiców zgromadzonych w Ergo Arenie.

Zobacz "Dance Cam":

Sam mecz także dostarczył sporych emocji. Sprawi, że kibice pojawią się na kolejnym spotkaniu w Ergo Arenie. Co prawda do przerwy Asseco Arka prowadziła wysoko (53:38), ale w trzeciej kwarcie sopocianie - dzięki świetnej grze - przejęli inicjatywę i odrobili wszystkie straty. W decydujących momentach więcej zimnej krwi zachowali jednak gdynianie, którzy triumfowali 86:79.

Zobacz także: Transfery. EBL. W Anwilu (na razie) bez zmian. Legia szuka skrzydłowego

ZOBACZ WIDEO Euro 2020. Maciej Szczęsny: Nie będzie łatwo, ale nie ma co rzucać się ze skały

Komentarze (2)
avatar
bamberyla
21.01.2020
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Byłem, było fajnie. Ale! Kiedyś bywało i po 10 tysięcy ludzi na derbach Trójmiasta, więc do pracy, gonić rekord! 
avatar
steffen
20.01.2020
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Powoli, bo powoli, ale w końcu i u nas coraz więcej ludzi zauważa, że sport to przede wszystkim rozrywka, a nie wojna. :) 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.