NBA. Polska firma zakończyła współpracę z Chicago Bulls. Od sportu woli reklamy w kinach
Polska firma Cinkciarz.pl zakończyła współpracę z Chicago Bulls. Umowa między oboma podmiotami miała być ważna jeszcze przez trzy lata. Taka decyzja spowodowana jest zmianą priorytetów reklamowych przedsiębiorstwa.
Firma, która przed laty chętnie inwestowała w sport, teraz nie wspiera żadnego klubu ani organizacji oprócz piłkarskich reprezentacji Walii i Czech. Wcześniej była sponsorem koszykarskiej kadry Polski czy Jagiellonii Białystok, Pogoni Szczecin, Zagłębia Lubin, Wisły Płock, Ruchu Chorzów czy Stelmetu Zielona Góra.
Taka decyzja spowodowana jest zmianą strategii marketingowej firmy. - Zmieniliśmy strategię na rynku polskim, gdzie poprzez sponsoring sportowy spełniliśmy nasze założone cele marketingowe. Obecnie koncentrujemy się na nowych grupach odbiorców. Można nas zobaczyć na ekranach kin, dzięki umowom z producentami filmów, m.in.: "Spider-Man: Daleko od domu", "Terminator: Mroczne Przeznaczenie", "John Wick 3" czy "Creed II" - mówi Piotr Kiciński, wiceprezes Cinkciarz.pl, którego cytuje "Gazeta Wyborcza".
Nie jest wykluczone, że wkrótce polska firma znów będzie w gronie partnerów Chicago Bulls. Prowadzone są rozmowy na temat renegocjacji umowy z klubem rywalizującym w najlepszej koszykarskiej lidze świata.
Zobacz także:
Tony Wroten żegna się z PLK! Anwil Włocławek zarobi na jego sprzedaży
Koszykówka. Michał Michalak: Kobe Bryant jest dla mnie wzorem do naśladowania