Kokpit Kibice

NBA. Polska firma zakończyła współpracę z Chicago Bulls. Od sportu woli reklamy w kinach

Polska firma Cinkciarz.pl zakończyła współpracę z Chicago Bulls. Umowa między oboma podmiotami miała być ważna jeszcze przez trzy lata. Taka decyzja spowodowana jest zmianą priorytetów reklamowych przedsiębiorstwa.
Łukasz Witczyk
Łukasz Witczyk
Kris Dunn oraz De'Aaron Fox PAP/EPA / TANNEN MAURY / Na zdjęciu: Kris Dunn oraz De'Aaron Fox

W 2015 roku firma cinkciarz.pl rozpoczęła współpracę z Chicago Bulls. Na jej inauguracji zjawili się m.in. prezydenci Bronisław Komorowski i Lech Wałęsa. Umowa podpisana została na siedem lat, ale jeszcze w 2019 roku władze zielonogórskiej firmy zdecydowały o jej przedwczesnym zakończeniu. Dodajmy, że była to pierwsza umowa Chicago Bulls z europejskim przedsiębiorstwem.

Firma, która przed laty chętnie inwestowała w sport, teraz nie wspiera żadnego klubu ani organizacji oprócz piłkarskich reprezentacji Walii i Czech. Wcześniej była sponsorem koszykarskiej kadry Polski czy Jagiellonii Białystok, Pogoni Szczecin, Zagłębia Lubin, Wisły Płock, Ruchu Chorzów czy Stelmetu Zielona Góra.

Taka decyzja spowodowana jest zmianą strategii marketingowej firmy. - Zmieniliśmy strategię na rynku polskim, gdzie poprzez sponsoring sportowy spełniliśmy nasze założone cele marketingowe. Obecnie koncentrujemy się na nowych grupach odbiorców. Można nas zobaczyć na ekranach kin, dzięki umowom z producentami filmów, m.in.: "Spider-Man: Daleko od domu", "Terminator: Mroczne Przeznaczenie", "John Wick 3" czy "Creed II" - mówi Piotr Kiciński, wiceprezes Cinkciarz.pl, którego cytuje "Gazeta Wyborcza".

Nie jest wykluczone, że wkrótce polska firma znów będzie w gronie partnerów Chicago Bulls. Prowadzone są rozmowy na temat renegocjacji umowy z klubem rywalizującym w najlepszej koszykarskiej lidze świata.

Zobacz także:
Tony Wroten żegna się z PLK! Anwil Włocławek zarobi na jego sprzedaży
Koszykówka. Michał Michalak: Kobe Bryant jest dla mnie wzorem do naśladowania


ZOBACZ WIDEO Michał Pol wspomina spotkania z Kobem Bryantem. "Szanował Polaków, uwielbiał AC Milan"

Polub Koszykówkę na Facebooku
Zgłoś błąd
WP SportoweFakty

Komentarze (1):

  • Julian Burek Zgłoś komentarz
    Powiem tak: skoro inne reprezentacje jak Polska czy inne kluby są bardziej marketingowe to ok, ale je już żadnej transakcji w tej firmie nie zrobie żeby nawet płacili podwójny kurs. Jast
    Czytaj całość
    to dla mnie kompletnie nie zrozumiana polityka firmy. Podobno Polskiej. Inwestowac można gdzie i jak sie chce i sponsoring to też swojego rodzaju inwestycja. Jednak myśle że najpierw myśli sie o swoim podwórku ot i tyle.
    Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
    ×
    Sport na ×