- Mamy już podejrzenia, która część była winna, ale żeby być pewnym, musimy poczekać na wyniki badań materiałów z fabryki - powiedział Sam Michael.
Niemiecki Auto Motor und Sport donosi, że grupa ekspertów FIA przeprowadziła śledztwo, które wykazało, że poluzowana pokrywa mogła uszkodzić lewe tylne koło. Z podobnego powodu na torze podczas wyścigu, na kilka chwil musiał pojawić się samochód bezpieczeństwa.
Podwozie i silnik w bolidzie Rubensa Barrichello nie zostało uszkodzone, ale Cosworth chce jednostkę napędową z Monako, przeznaczyć do użycia na piątkowe treningi. Skrzynia biegów nie została uszkodzona, ale Williams zdecydował się ją wymienić na wszelki wypadek.
Nico Hulkenberg także miał wypadek podczas Grand Prix Monako, co oznacza, że oba bolidy będą w Turcji wyposażone w starszą wersję przedniego skrzydła. - Możliwe jest zastąpienie uszkodzonych skrzydeł, ale może to stanowić zagrożenie dla innych części rozwojowych na Montreal - tłumaczy Michael.