Coraz więcej fabryk decyduje się na budowę aut rajdowych w klasie S2000. Ma to ścisły związek z planami FIA dotyczącymi Mistrzostw Świata od 2010 roku, które zakładają zezwolenie na starty tylko takim autom.
Corsa S2000 będzie pełnić rolę „zerówki” podczas Rajdu Niemiec a oficjalny start ma nastąpić jeszcze w tym roku kalendarzowym. Pierwsi klienci będą mogli zakupić rajdówki jeszcze w trwającym sezonie. Koncern, który podjął się budowy samochodu ma już spore doświadczenia w budowie S2000. MSD jest twórcą MG Sport S2000, które już jakiś czas pojawia się na rajdowych trasach.
Firma budowała auto przy pomocy technologicznej Opla, dzięki czemu można było pozwolić sobie na zwiększenie budżetu i możliwości. Firma MSD podkreśla, że współpraca z koncernem przebiegała bardzo dobrze, co jest skutkiem wieloletniej współpracy przy innych projektach sportowych.
Za kierownicą Corsy pojedzie Horst Rotter, który od lat jest związany z marką Opel. Ten niespełna 50- letni kierowca nie raz udowadniał, że samochody tej marki mają ogromny potencjał.
Plan Opla jest taki, aby stworzyć w pełni konkurencyjne auto w porównaniu np. z Peugeotem, którego 207 S2000 stało się sztandarowym autem tej klasy. Wiadomo, że aby tak się stało Corsa musi być niezwykle wytrzymała i szybka. Już podczas Rajdu Niemiec będziemy mogli zobaczyć, jak to auto się prezentuje.