Sponsorzy żegnają się z reprezentacją Polski. Jest komunikat PZPN

To na pewno nie są dobre wiadomości dla Polskiego Związku Piłki Nożnej. W poniedziałek poinformowano o braku przedłużenia umów z dwoma sponsorami i dwoma partnerami reprezentacji Polski. Jeden z nich był z nią od 2014 roku.

Krzysztof Kaczmarczyk
Krzysztof Kaczmarczyk
reprezentacja Polski WP SportoweFakty / Mateusz Czarnecki / Na zdjęciu: reprezentacja Polski
"Polski Związek Piłki Nożnej informuje, że wraz z końcem 2022 roku wygasły umowy z Oficjalnymi Sponsorami reprezentacji Polski: T-Mobile i OSHEE, a także Oficjalnymi Partnerami reprezentacji Polski: 99RENT i Ustronianką" - napisano w oficjalnym komunikacie.

Najkrócej z PZPN i reprezentacją Polski była firma T-Mobile - współpraca pomiędzy tymi stronami rozpoczęła się 1 marca 2020 roku. Najdłużej, bo od 1 sierpnia 2014 roku, z kadrą była natomiast firma 99RENT.

- W imieniu PZPN pragnę serdecznie podziękować za współpracę naszym Oficjalnym Sponsorom i Partnerom. Wspólnie przeżyliśmy wiele bardzo emocjonujących chwil związanych z polskim futbolem - powiedział Sekretarz Generalny PZPN, Łukasz Wachowski.

ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: show polskiego bramkarza. Zobacz, co zrobił na treningu

- Z pewnością spotkamy się jeszcze na piłkarskim szlaku, w końcu łączy nas piłka - dodał.

Nie jest jednak tak, że PZPN miał do przekazania same złe informacje. W najbliższych dniach do opinii publicznej mają bowiem trafić informacje "o zawarciu nowych umów sponsorskich".

- Finalizujemy rozmowy zarówno z naszymi obecnymi, wieloletnimi i zaufanymi partnerami, jak i nowymi firmami, które chcą inwestować w sport i rosnąć w siłę wraz z reprezentacją Polski, czyli najważniejszą drużyną w kraju - przyznał Wachowski i dodał, że... "przychody z tytułu umów sponsorskich będą rekordowe w całej historii PZPN".

Związek czeka m.in. na nową umowę z PKN Orlen, o czym informowaliśmy tutaj -->> Rekordowy kontrakt dla PZPN? Padła kwota, jaką ma dostać z PKN Orlen. Z kadrą ma też zostać Biedronka.

"Z naszych nieoficjalnych informacji wynika, że przedstawiciele Jeronimo Martins Polska, właściciela sieci sklepów Biedronka, i PZPN podpisali tuż przed świętami bożonarodzeniowymi list intencyjny o dalszej współpracy" - informował serwis wirtualnemedia.pl.

Zobacz także:
Ekspert nie zostawia suchej nitki na PZPN. "To jest armagedon"
Ujawnił, jak działa Kulesza ws. selekcjonera

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×