W ramach 11. kolejki La Ligi dojdzie do hitowego starcia pomiędzy FC Barceloną a Realem Madryt. To spotkanie od dekad rozgrzewa fanów piłki nożnej na całym świecie. Nie inaczej będzie 29 października, gdy obie ekip zmierzą się na Stadionie Olimpijskim w Barcelonie (początek o godz. 17:30).
Jak dowiedzieli się dziennikarze Rac1, najbliższe El Clasico piłkarze Blaugrany rozegrają w specjalnych koszulkach. Umieszczone na nich zostanie logo legendarnego brytyjskiego zespołu, The Rolling Stones.
Wydarzenie to będzie miało oczywiście związek z umową sponsorską z firmą Spotify. Data nie jest przypadkowa, ponieważ zaledwie kilka dni wcześniej (20 października) będzie miała miejsce premiera nowego albumu tego legendarnego bandu pt. "Hackney Diamonds".
Współpraca ze Spotify została podpisana w marcu 2022 roku. Firma stała się partnerem tytularnym remontowanego obecnie stadionu Camp Nou. Jej logo będzie widoczne na przedniej części koszulek drużyny męskiej i żeńskiej jeszcze przez trzy sezony.
To właśnie od ubiegłego sezonu na koszulkach Barcelony pojawiają się różne loga związane z branżą muzyczną. Podczas meczu z Realem Madryt z 16 października 2022 roku na trykotach znalazła się sowa, czyli logo kanadyjskiego piosenkarza Drake'a. Z kolei w rewanżowym spotkaniu, rozegranym 19 marca 2023 roku, na koszulkach Katalończyków widniało logo Rosalii (więcej tutaj).
Czytaj także:
Reprezentant Polski nie gryzł się w język po blamażu w Albanii. Mocne słowa
El. Euro 2024: nowy lider, Polacy mają powody do wstydu, zobacz tabelę
ZOBACZ WIDEO: Fernando Santos zwolniony? "Dojdzie do spotkania z prezesem"