Robert Lewandowski i jego biznesowa ofensywa. Gwiazda startuje z potężnym projektem, zaczyna od napoju
Robert Lewandowski podnosi miliony z piłkarskiej murawy, równie skuteczny jest w biznesie. Właśnie startuje kolejny już projekt kapitana naszej kadry: RL9pro. W sklepach pojawił się napój sygnowany jego nazwiskiem. A to dopiero początek.
CZYTAJ TEŻ - Audi Cup. Niemieckie media oceniły występ Roberta Lewandowskiego. "Skończył mecz bez gola. Nietypowe" - KLIKNIJ!
Sukcesy na zielonej murawie to tylko jeden obszar działania najlepszego polskiego piłkarza. Lewandowski od lat rozwija bowiem swoje biznesy. Niedawno informowaliśmy, że stał się jednym z udziałowców potężnej inwestycji na Mazurach. W dwa lata w Giżycku powstać ma potężny kompleks rekreacyjny z hotelem i restauracją. W przeszłości wiele pisało się o budowie osiedla mieszkaniowego w Warszawie, otwarciu domu mediowego czy wspieraniu różnego rodzaju start-upów. To co dzieje się w końcówce lipca jest kolejnym, bardzo poważnym krokiem biznesowym stawianym przez kapitana polskiej kadry.
Przed kilkunastoma dniami Lewandowski zachęcał swoich fanów do obserwowania na Instagramie nowego profilu: "RL9pro". Użytkownicy przewidywali, że w nowym miejscu w sieci Lewandowski będzie zdradzał tajniki swoich treningów. Pisał: "Koncentracja. Natura. Siła. Energia. Aktywność. Wytrwałość. Wyobraźnia. Moc. Prawdziwą sztuką jest utrzymać się na szczycie".
RL9pro to nowa marka reprezentanta Polski. Na dobre startuje 31 lipca, bo właśnie tego dnia do niektórych sklepów trafił "napój dla sportowców" - rozlewany i dystrybuowany przez Oshee. Co jednak najważniejsze, to produkt własny Lewandowskiego, sygnowany właśnie nową marką. Napój to tylko początek. W najbliższym czasie do sprzedaży trafić powinny kolejne produkty, nie tylko żywieniowe, ze stemplem przystawionym przez Lewandowskiego.