Innowacyjny pomysł Warty Poznań. Takiego projektu jeszcze nie było

Materiały prasowe / Warta Poznań / Łukasz Trałka w nowej koszulce Warty Poznań
Materiały prasowe / Warta Poznań / Łukasz Trałka w nowej koszulce Warty Poznań

Takiego projektu jeszcze nie było. Na koszulkach piłkarzy Warty Poznań pojawi się kod QR, który będzie powiązany z nową stroną internetową. I-ligowiec opracował innowacyjny kanał do pozyskiwania sponsorów.

W tym artykule dowiesz się o:

Kod, który znajdzie się na przedniej części strojów meczowych, będzie prowadził do witryny wartobudowac.pl (zawierającej szeroką ofertę dla potencjalnych partnerów i umożliwiającej im kontakt z klubem). Wystartuje ona w sobotę o godz. 17.45, czyli w tym samym momencie, w którym zieloni na stadionie w Grodzisku Wlkp. rozpoczną mecz 14. kolejki Fortuna I ligi z Zagłębiem Sosnowiec.

To spotkanie będzie też okazją do premierowego zaprezentowania nowych koszulek. W nich Warta ma grać do końca rundy jesiennej.

Akcja "Warto Budować" to nowy pomysł klubu z Drogi Dębińskiej, który chce pokazać, że może być poważnym partnerem biznesowym. - Przez wiele lat w swojej bogatej historii Warta była klubem, z którym związani byli lokalni przedsiębiorcy. Wracamy więc do korzeni i tworzymy nowoczesny klub biznesu - podkreśla przewodniczący rady nadzorczej zielonych, Marcin Janicki.

ZOBACZ WIDEO: Dużo pracy przed Jerzym Brzęczkiem. "Budowanie relacji jest szalenie ważne"

->PKO Ekstraklasa: Legia - Lech. Poznaniacy w najsilniejszym składzie na klasyk

- Posłużyliśmy się badaniami, z których wynika, że ponad 50 proc. kibiców kojarzy markę sponsora umieszczoną na froncie koszulki piłkarskiej. Tą akcją chcemy przede wszystkim zakomunikować, że w klubie dzieje się coraz lepiej nie tylko pod względem sportowym. Warta rozwija się także w obszarach marketingu i komunikacji. Chcemy, by dostrzeżono również ten aspekt - powiedział Jarosław Żubka z agencji Kiwigroup, która jest partnerem poznańskiego klubu.

W ramach akcji "Warto Budować" już wkrótce I-ligowiec zwróci się ze swoją ofertą bezpośrednio do kilkudziesięciu poznańskich firm.

->Szymon Mierzyński: Jerzy Brzęczek nie gwarantuje niczego na Euro 2020. Czas na zmianę selekcjonera (komentarz)

Źródło artykułu: