Dla reprezentacji Polski mecz z Rosją będzie najważniejszym od wielu miesięcy. Biało-Czerwoni walczą o awans na MŚ 2022. Brak gry na mundialu oznaczać będzie nie tylko sportową porażkę, ale także finansowe problemy. Do kasy PZPN nie wpłyną z tego tytułu wysokie premie od FIFA.
Dlatego marcowe starcia dla kadry są priorytetem. Nowy selekcjoner Czesław Michniewicz chce zrobić wszystko, by jak najlepiej przygotować drużynę do meczu z Rosją. W przypadku wygranej kolejnym rywalem Biało-Czerwonych będzie triumfator meczu Szwecja - Czechy.
Wiadomo, że mecze pokaże Telewizja Polska. Transmisja będzie dostępna na antenie TVP1, TVP Sport, stronie internetowej redakcji sportowej i w aplikacji mobilnej. Serwis wirtualnemedia.pl poinformował, że dzięki pokazywaniu barażowych meczów z udziałem Polski, publiczny nadawca zarobi krocie.
30-sekundy spot reklamowy przy meczach reprezentacji Polski kosztować ma aż 166,5 tys. złotych netto (cena nie uwzględnia rabatów). Reklama przy innym programie emitowanym przez TVP nie jest wyceniana na tak duże pieniądze.
Mecz Rosja - Polska rozegrany zostanie 24 marca. Pięć dni później Biało-Czerwoni zagrają ze Szwecją lub Czechami.
Czytaj także:
Liga Mistrzów. Lewandowski pobił rekord Messiego. To była formalność
Liga Mistrzów. Koniec wielkiej serii Roberta Lewandowskiego!
ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: tego jeszcze nie widzieliśmy! Kapitalna obrona rzutu karnego