Ambasadorzy PGNiG Superligi z wąsem radzą sobie całkiem nieźle, zachęcając do tego swoich przyjaciół oraz kibiców.
PGNiG Superliga wesprze kampanię informacyjną podczas dwóch telewizyjnych meczów jedenastej serii rozgrywek:
- 18 listopada (piątek) przy okazji spotkania MMTS Kwidzyn - Vive Tauron Kielce (godz. 18:00, transmisja w Canal+Sport od 17:45),
- 19 listopada (sobota) przy okazji spotkania Piotrkowianin Piotrków Trybunalski - KPR Gwardia Opole (godz. 18:30, transmisja w nSport+ od 18:15).
Na środku boisk pojawi się herb klubu z wąsami, a wszyscy kibice, którzy przyjdą do hal w Kwidzynie oraz Piotrkowie dostaną wąsy na patyku - wszystko,by móc zrobić sobie zdjęcie i pokazać tym samym swoim znajomym, że solidaryzują się z Akcją.
Na wąsach znajdą oznaczenia, jakich używać przy publikacji zdjęć w swoich kanałach społecznościowych.
- Nasze rozgrywki to przede wszystkim widowisko, zacięta sportowa walka. A wspieramy akcję Movember, żeby nikt nie musiał walczyć o punkty z rakiem, bo w sporcie przegrana to tylko strata punktów. W życiu już nie - mówi prezes Superligi Łukasz Gontarek.
Akcję Movember prowadzi Fundacja Kapitan Światełko.
ZOBACZ WIDEO Nowiński: ten styl biało-czerwonych... Jestem zaskoczony (źródło: TVP SA)
{"id":"","title":""}