Frekwencja w polskich halach: Orlen Wisła zaniżyła średnią

Materiały prasowe / PGNiG Superliga / Na zdjęciu: Zoltan Szita
Materiały prasowe / PGNiG Superliga / Na zdjęciu: Zoltan Szita

W PGNiG Superlidze doszło do negatywnej niespodzianki. Frekwencja na meczu Orlen Wisła Płock - Torus Wybrzeże Gdańsk zaniżyła średnią w 10. serii PGNiG Superligi. Do najlepszej kolejki w sezonie doszło u kobiet.

Jak dotąd najwyższą średnią frekwencję w jednej rundzie spotkań odnotowaliśmy w 7. serii. Tym razem wynik 817 osób na mecz został przebity, dzięki spotkaniom domowym w Lublinie, Lubinie i Koszalinie. Można tylko żałować, że w tym sezonie mniejszym zainteresowaniem cieszą się mecze w Elblągu.

Podium dla beniaminka z Jarosławia coraz bliżej. Zobacz więcej!

9. seria PGNiG Superligi Kobiet:
MKS Perła Lublin - KPR Ruch Chorzów - 1 200
Metraco Zagłębie Lubin - KPR Gminy Kobierzyce - 1 100
Młyny Stoisław Koszalin - Eurobud JKS Jarosław - 1 100
Start Elbląg - MKS Piotrcovia Piotrków Trybunalski - 299

KlubŚrednio widzówMeczeŁącznie widzów
MKS Perła Lublin 1 400 4 5 600
Metraco Zagłębie Lubin 1 205 5 6 023
Młyny Stoisław Koszalin 920 5 4 600
Eurobud JKS Jarosław 787 4 3 150
KPR Gminy Kobierzyce 500 4 2 000
Start Elbląg 360 5 1 799
MKS Piotrcovia Piotrków Trybunalski 243 4 975
KPR Ruch Chorzów 215 5 1 077

Łącznie na trybunach w 9. serii PGNiG Superligi kobiet: 3 699 widzów.

Średnio jeden mecz 9. serii PGNiG Superligi kobiet obejrzało: 925 widzów.

Łącznie na trybunach PGNiG Superligi kobiet w sezonie 2019/20: 25 234 widzów (36 meczów).

Średnio mecz na trybunach PGNiG Superligi kobiet w sezonie 2019/20 obejrzało: 701 widzów.

Mecze z najwyższą frekwencją PGNiG Superligi kobiet w sezonie 2019/20:

KolejkaMeczFrekwencja
7. MKS Perła Lublin - Metraco Zagłębie Lubin 2 000
4. Metraco Zagłębie Lubin - Piłka Ręczna Koszalin 1 622
1. MKS Perła Lublin - Piłka Ręczna Koszalin 1 400
8. Młyny Stoisław Koszalin - MKS Perła Lublin 1 200
9. MKS Perła Lublin - KPR Ruch Chorzów 1 200
3. Metraco Zagłębie Lubin - MKS Piotrcovia Piotrków Trybunalski 1 200
9. Młyny Stoisław Koszalin - Eurobud JKS Jarosław 1 100
6. Metraco Zagłębie Lubin - Start Elbląg 1 100
9. Metraco Zagłębie Lubin - KPR Gminy Kobierzyce 1 100
1. Metraco Zagłębie Lubin - Eurobud JKS Jarosław 1 011

Frekwencja według kolejek:

KolejkaŁączna frekwencjaŚrednia frekwencjaNajwyższa frekwencjaMecz z najwyższą frekwencją
1. 3 119 779 1 400 MKS Perła Lublin - Piłka Ręczna Koszalin
2. 1 678 419 750 Eurobud JKS Jarosław - Piłka Ręczna Koszalin
3. 2 770 692 1 200 Metraco Zagłębie Lubin - MKS Piotrcovia Piotrków Trybunalski
4. 3 262 815 1 622 Metraco Zagłębie Lubin - Piłka Ręczna Koszalin
5. 2 422 605 1 000 MKS Perła Lublin - Eurobud JKS Jarosław
6. 2 350 587 1 100 Metraco Zagłębie Lubin - Start Elbląg
7. 3 269 817 2 000 MKS Perła Lublin - Metraco Zagłębie Lubin
8. 2 665 666 1 200 Młyny Stoisław Koszalin - MKS Perła Lublin

[nextpage]
W PGNiG Superlidze doszło do niespotykanej sytuacji. Ze względu na to, że na mecz w Płocku przyszło zaledwie 900 widzów, Orlen Wisła zaniżyła średnią frekwencję. Dużo lepiej było w Kaliszu, gdzie starcie Energi MKS-u z MMTS-em Kwidzyn zobaczyło 2 100 osób.

Orlen Wisła Płock z szansami na awans. Zobacz więcej!

10. seria PGNiG Superligi Mężczyzn:
PGE VIVE Kielce - Zagłębie Lubin - 1 470
Orlen Wisła Płock - Torus Wybrzeże Gdańsk - 900
Energa MKS Kalisz - MMTS Kwidzyn - 2 100
KPR Gwardia Opole - Chrobry Głogów - 1 200
Grupa Azoty Tarnów - SPR Stal Mielec - 450
Sandra Spa Pogoń Szczecin - Piotrkowianin Piotrków Trybunalski - 500
NMC Górnik Zabrze - KS Azoty Puławy - 950

KlubŚrednio widzówMeczeŁącznie widzów
PGE Vive Kielce 1 855 6 11 130
Energa MKS Kalisz 1 767 6 10 600
Orlen Wisła Płock 1 747 6 10 480
KPR Gwardia Opole 1 450 6 8 700
Zagłębie Lubin 1 289 4 5 156
Chrobry Głogów 1 000 4 4 000
MMTS Kwidzyn 920 5 4 600
Torus Wybrzeże Gdańsk 865 5 4 325
KS Azoty Puławy 690 5 3 450
NMC Górnik Zabrze 686 6 4 116
Sandra Spa Pogoń Szczecin 680 5 3 400
Piotrkowianin Piotrków Trybunalski 627 4 2 510
Grupa Azoty Tarnów 405 4 1 620
SPR Stal Mielec 245 4 980

Łącznie na trybunach w 10. serii PGNiG Superligi: 7 570 widzów.

Średnio jeden mecz 10. serii PGNiG Superligi obejrzało: 1 081 widzów.

Łącznie na trybunach PGNiG Superligi w sezonie 2019/20: 74 067 widzów (70 meczów).

Średnio mecz na trybunach PGNiG Superligi w sezonie 2019/20 obejrzało: 1 058 widzów.

Mecze z najwyższą frekwencją PGNiG Superligi w sezonie 2019/20:

KolejkaMeczFrekwencja
7. Orlen Wisła Płock - PGE VIVE Kielce 4 200
1. PGE VIVE Kielce - SPR Stal Mielec 2 500
6. PGE VIVE Kielce - Energa MKS Kalisz 2 250
10. Energa MKS Kalisz - MMTS Kwidzyn 2 100
3. PGE VIVE Kielce - NMC Górnik Zabrze 2 080
9. Zagłębie Lubin - Gwardia Opole 1 958
4. Gwardia Opole - PGE VIVE Kielce 1 900
6. Gwardia Opole - Orlen Wisła Płock 1 900
5. Orlen Wisła Płock - NMC Górnik Zabrze 1 800
3. Energa MKS Kalisz - Sandra Spa Pogoń Szczecin 1 800

Frekwencja według kolejek:

KolejkaŁączna frekwencjaŚrednia frekwencjaNajwyższa frekwencjaMecz z najwyższą frekwencją
1. 8 320 1 189 2 500 PGE VIVE Kielce - SPR Stal Mielec
2. 4 810 687 1 200 Sandra Spa Pogoń Szczecin - PGE VIVE Kielce
3. 9 484 1 354 2 080 PGE VIVE Kielce - NMC Górnik Zabrze
4. 5 306 758 1 900 Gwardia Opole - PGE VIVE Kielce
5. 8 405 1 201 1 800 Orlen Wisła Płock - NMC Górnik Zabrze
6. 6 800 971 2 250 PGE VIVE Kielce - Energa MKS Kalisz
7. 9 954 1 422 4 200 Orlen Wisła Płock - PGE VIVE Kielce
8. 6 040 863 1 700 Energa MKS Kalisz - Orlen Wisła Płock
9. 7 378 1 054 1 958 Zagłębie Lubin - Gwardia Opole
10. 7 570 1 081 2 100 Energa MKS Kalisz - MMTS Kwidzyn

ZOBACZ WIDEO: Peter Schmeichel i jego "Brudna robota". "Powiedziałem im, że tego nie zrobię"

Komentarze (14)
z Tumskiego Wzgórza
13.11.2019
Zgłoś do moderacji
2
1
Odpowiedz
Mój komentarz zniknął, rozumiem zatem że trafiłem w sedno? :) To jak mam się teraz zwracać Bogdanie? Mateuszu? Czy wszystko jedno panu redaktorowi? :D 
avatar
belmo
13.11.2019
Zgłoś do moderacji
3
0
Odpowiedz
Ciekaw jestem kto sponsoruje tych pisarzy z kielc, jak to jest możliwe, że pod każym artykułem wpisy powtarzające się i podżegające artystów typu dami czy hand. Niespodziewany obrót przywdział Czytaj całość
avatar
Krzysztof_WP
13.11.2019
Zgłoś do moderacji
2
2
Odpowiedz
Panie redaktorze jak to zaniżyła? Skoro tak dołujemy to czemu zajmujemy 3 miejsce w tym zestawieniu. Artykuł typowy pod kibiców z Chęcin 
avatar
Bertus
12.11.2019
Zgłoś do moderacji
0
3
Odpowiedz
900 płockich januszy z darmowymi biletami...PO CO WY GRACIE JAK WY KIBICÓW NIE MACIE ;) Buehe he he he 
Dami Dami
12.11.2019
Zgłoś do moderacji
2
0
Odpowiedz
Dzban się miota.....))) znaczy d.... ko piecze....))))