Kokpit Kibice
Relacje na żywo
  • wszystkie
  • Piłka Nożna
  • Siatkówka
  • Żużel
  • Koszykówka
  • Piłka ręczna
  • Skoki narciarskie
  • Tenis

Superliga najlepszą organizacją sportową 2019 roku

Najbardziej prestiżowe wyróżnienie w branży marketingu sportowego przyznane! Statuetka dla najlepszej organizacji sportowej za rok 2019 należy do Superligi sp. z o.o.
Marcin Górczyński
Marcin Górczyński
PGNiG Superliga z nagrodą Biznesu Sportowego (Marek Janicki z lewej) Materiały prasowe / PGNiG Superliga / PGNiG Superliga z nagrodą Biznesu Sportowego (Marek Janicki z lewej)

18 września w Centrum Olimpijskim w Warszawie, podczas XVI Gali Sportu i Biznesu, Superliga sp. z o.o. zarządzająca rozgrywkami PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet, otrzymała nagrodę w kategorii Najlepsza Organizacja Sportowa 2019 roku. Nagrodę odebrał Prezes Superligi Marek Janicki.

- Ta nagroda to wynik ciężkiej pracy całego zespołu, klubów oraz Partnerów PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet. Serdecznie wszystkim dziękuję za ogrom pracy, którą wykonali przy rozwoju najwyższej klasy rozgrywkowej piłki ręcznej. To dla nas ogromne wyróżnienie i potwierdzenie, że obrana przed dwoma laty strategia rozwoju jest słuszna. Rozgrywki w bardzo szybkim tempie stały się niezwykle atrakcyjnym produktem dla komunikacji dla biznesu, a liczba osób oglądających mecze i konsumujących nasze media ogromnie wzrosła - komentuje Marek Janicki, prezes Superligi Sp. z o.o.

Uroczystość odbyła się w ramach Forum Sportu i Biznesu SPORTBIZ, będącym największym wydarzeniem integrującym branżę sportową i biznesową w Europie Środkowo-Wschodniej. Podczas Gali uhonorowane zostały osoby, organizacje oraz projekty, które wniosły szczególny wkład w rozwój polskiego sportu w minionym roku.

- W 2019 roku zrealizowaliśmy szereg projektów biznesowych, których efektem były ogromne wzrosty zainteresowania PGNiG Superligą i PGNiG Superligą Kobiet. Przeprowadziliśmy skomplikowany proces profesjonalizacji ligi żeńskiej, zwiększyliśmy przychody o ok 25 proc., podpisaliśmy liczne umowy sponsorskie i zawarliśmy nowy kontrakt telewizyjny. W efekcie średnia oglądalność meczów zwiększyła się o 943%, a rozwój nowych platform digitalowych skutkował wzrostami różnych wskaźników od 18 do 78 proc. To był niezwykle pracowity rok. Serdecznie wszystkim dziękuję za zaangażowanie w te projekty. Już wkrótce będziemy oddawali do użytku kolejne, które będą przyczyniać się do dalszego dynamicznego rozwoju biznesowego najwyższych klas rozgrywkowych lig piłki ręcznej. - powiedział Piotr Należyty, wiceprezes ds. marketingu Superliga Sp. z o. o.

W ścisłym finale TOP3 organizacji nominowanych do tytułu Najlepszej Organizacji Sportowej, oprócz Superligi sp. z o.o., znalazła się również Ekstraklasa SA oraz AMP Futbol Polska. Łącznie, nominacje we wszystkich kategoriach otrzymały 253 podmioty, a których działania są pomostem między środowiskiem sportu i biznesu. Finalistów, a następnie zwycięzców Nagród Biznesu Sportowego wyłoniła Kapituła Nagród Biznesu Sportowego złożona ze specjalistów zajmujących się marketingiem sportowym, przedstawicieli świata nauki oraz mediów.

ZOBACZ:
Gorąco w Lubinie podczas derbów
Mocny początek KPR-u Legionowo w I lidze

ZOBACZ WIDEO: US Open. Wojciech Fibak o dyskwalifikacji Novaka Djokovicia: To mogą być historyczne konsekwencje dla tenisa

Polub Piłkę Ręczną na Facebooku
Zgłoś błąd
WP SportoweFakty
Komentarze (0):
    Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
    ×
    Sport na ×