W ramach akcji przed wszystkim obiektami, w których rozgrywane będą mecze 6. serii rozgrywek, staną mobilne punkty szczepień. Chętni pełnoletni kibice będą mogli, bez wcześniejszej rezerwacji, zaszczepić się przeciw COVID-19 jednodawkowym preparatem firmy Johnson&Johnson. Zaszczepić będą się mogły również osoby w wieku 12-18 lat, które zgłoszą się z opiekunem. Dodatkowo, przed meczami transmitowanymi na antenie TVP Sport, zawodnicy wybiegną na rozgrzewkę w specjalnych koszulkach a na bandach LED pojawią się animacje zachęcające do szczepień przeciwko COVID-19.
- Wielu z nas ciężko zniosło czas izolacji. Dał się nam we znaki m.in. brak spotkań z rodziną, przyjaciółmi czy niemożliwość prowadzenia szeregu aktywności jakie wykonywaliśmy przed pandemią. W sporcie epidemia również odbiła swoje mocne piętno. Na początku przerwane zostały rozgrywki, a następnie mecze odbywały się bez udziału kibiców. Pragniemy aktywnie włączyć się w promowanie odpowiedzialnych postaw, dzięki którym wszyscy będziemy mogli funkcjonować w sposób bezpieczny, a kibice piłki ręcznej będą mogli nadal zapełniać trybuny, tworząc fantastyczną atmosferę w trakcie meczów PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet - mówi Maciej Turchan, PR Manager PGNiG Superligi Sp. z o.o.
Akcja jest organizowana we współpracy z Kancelarią Prezesa Rady Ministrów.
Czytaj także:
Sabate wprost o sędziowaniu
Będą pożegnania w Stali Mielec?