Marketingowe przeboje tygodnia: selfie z Leonem i szalone reporterki

WP SportoweFakty / Paweł Piotrowski / Na zdjęciu: Wilfredo Leon
WP SportoweFakty / Paweł Piotrowski / Na zdjęciu: Wilfredo Leon

Zdążyliśmy ustalić, że kluby siatkarskie w Polsce nie do końca dobrze radzą sobie z marketingiem i social mediami. Postanowiliśmy co tydzień zbierać najciekawsze inicjatywy, ostatnio ciekawe były sprawozdania z dalekiego Kazania.

Chemik Police nie wywiózł z terenu Dynama Kazań punktów do tabeli grupowej w Lidze Mistrzyń, ale wykorzystał swoją wizytę w dalekich rosyjskich stronach, dzieląc się z kibicami różnymi materiałami. Poza tym oczywiste było, że policzanki nie zmarnują okazji na pochwalenie się selfie z Wilfredo Leon!

Materiały wideo Chemika od lat są w krajowym topie, jeżeli chodzi o pokazywanie meczowych i pozameczowych kulis. Jest miejsce na humor, ładne ujęcia, narrację i krótkie zwiedzanie Kazania.

Trefl Proxima Kraków próbuje śmiało nawiązywać do marketingowego szaleństwa jego świętej pamięci poprzednika z Sopotu i warto doceniać te próby. "Niezawodne reporterki", czyli Aleksandra Szymańska i Justyna Łukasik przeprowadziły sondę (oczywiście wśród przypadkowych przechodniów), zachęcającą do kibicowania im podczas domowego meczu z Eneą PTPS Piła.

Sensacyjny uczestnik nadchodzących finałów Pucharu Polski kobiet umie zadbać o swoich kibiców. Nie wątpimy, że w Nysie pojawi się spora delegacja kibiców E.Leclerc Radomki Radom.

Na koniec coś dla pełnoletnich kibiców. Jakiś czas temu swoim piwem pochwalił się Aluron Virtu Warta Zawiercie, teraz swój klubowy trunek mają także kibice pierwszoligowego AZS-u Częstochowa dzięki współpracy klubu z Browarem Wąsosz. Piwo nie trafiło do szerokiej sprzedaży, na razie można je kupić tylko w restauracji będącej strategicznym sponsorem AZS-u.

ZOBACZ WIDEO Neymar opuścił boisko na noszach. PSG ograło OM [ZDJĘCIA ELEVEN SPORTS]

Komentarze (0)