Kontrowersyjna reklama we włoskiej telewizji. Zawodnicy jako księża i ministranci (wideo)

Twitter / PeccoBagnaia / Na zdjęciu: Giacomo Agostini (w środku) w reklamie włoskiej telewizji
Twitter / PeccoBagnaia / Na zdjęciu: Giacomo Agostini (w środku) w reklamie włoskiej telewizji

Włoska telewizja wybrała dość kontrowersyjny sposób reklamy nowego sezonu MotoGP i World Superbike. W specjalnym spocie zawodnicy wystąpili w roli... księży i ministrantów. Giacomo Agostini, wielokrotny mistrz świata, wcielił się w rolę... kardynała.

Szereg sukcesów Valentino Rossiego w MotoGP sprawił, że Włosi rozkochali się w wyścigach motocyklowych. Dlatego też telewizja TV8, która należy do Sky Italia, postanowiła przypomnieć fanom, że lada moment startuje nowy sezon. Tyle że forma reklamy budzi spore kontrowersje.

Williams pochwalił się modelem FW42. Czytaj więcej! 

Hasło promocyjne wykorzystane przez Włochów to "wierni motocyklom". Akcja klipu dzieje się w kościele, a zawodników przebrano za księży i ministrantów.

Francesco Bagnaia występuje w roli spowiadającego się wiernego, a wysłuchuje go Alessio "Uccio" Salucci, czyli wieloletni przyjaciel Valentino Rossiego i członek jego teamu.

ZOBACZ WIDEO: Adam Małysz dał popis na Dakarze. Były pilot był pod wrażeniem

Nietypowe rozwiązanie w samochodzie Ferrari. Czytaj więcej! 

W reklamie wystąpili też m.in. Andrea Migno, Marco Melandri czy Giacomo Agostini. Ten ostatni pojawia się przebrany za kardynała i widzimy go unoszącego puchar. Agostini to żywa legenda wyścigów motocyklowych. Ma na swoim koncie 14 tytułów mistrza świata. W trakcie swojej kariery wygrał aż 122 wyścigi, co jest rekordem wszech czasów.

Komentarze (0)