Żużel. Kolejny klub chwali się wynikami badań. "Blisko sto procent wzrostu"

Firma Pentagon Research na zamówienie H.Skrzydlewska Orła Łódź przygotowała raport z badania dotyczącego efektywności marek sponsorów i partnerów. Dodatkowo za pośrednictwem mediów klubowych przedstawiono także inne dane dotyczące marketingu klubu.

Mateusz Kmiecik
Mateusz Kmiecik
drużyna Orła Łódź WP SportoweFakty / Adrian Skorupski / Na zdjęciu: drużyna Orła Łódź
Kilka dni temu na naszym portalu opublikowaliśmy wyniki z badania przygotowane specjalnie dla Cellfast Wilków Krosno. Dokładna wartość ekspozycji głównych marek związanych z klubem w sezonie 2022 wyniosła 41 035 620 zł, a na powyższą kwotę złożyło się blisko 123,5 tys. ekspozycji. Zadowolenia z przedstawionego raportu nie krył prezes Grzegorz Leśniak. Teraz swoimi rezultatami pochwalił się H.Skrzydlewska Orzeł Łódź.

Przypomnijmy, że Pentagon Research to firma badająca m.in. efektywność sponsoringu sportu. Wyniki powstają na podstawie publikacji o klubie i ekspozycji partnerów opublikowanych w mediach. Raport obejmuje wartości marketingowe uzyskane dzięki transmisjom telewizyjnym, publikacjom internetowym, social mediach, w prasie tradycyjnej i relacjach w stacjach radiowych.

Dla łodzian wyniki badania również są pozytywne i wskazują wyraźny wzrost. Na podaną kwotę złożyło się 135 tysięcy ekspozycji. "Wartość ekspozycji marek sponsorów i partnerów KŻ Orzeł Łódź w trakcie tylko kilku miesięcy związanych z sezonem 2022 i wyniosła aż 20 400 000 złotych i jest to prawie 100% więcej niż w rozgrywkach 2021! Wówczas wartość ta wynosiła nieco ponad 11 000 000 złotych" - czytamy na oficjalnej stronie internetowej klubu.

To jednak nie jest jedyny raport, którego rezultaty udostępnił Orzeł. Kolejną firmą, która wykonała badanie, jest Instytut Monitorowania Mediów. Specjalizuje się on w wyszukiwaniu, analizowaniu i archiwizowaniu treści ukazujące się w środkach masowego przekazu, takich jak internet, media społecznościowe, prasa, radio i telewizja.

Jak informuje orzel.lodz.pl wartość reklamowa przekazów ukazujących się przy okazji klubu żużlowego z województwa łódzkiego w 2022 roku to ponad 75 milionów złotych. Za to informacje związane z łódzkim Orłem dotarły do ponad 100 milionów osób i w 99 procentach kojarzyły się pozytywnie bądź neutralnie.

Czytaj także:
Żużel. Są decyzje ws. licencji! Dwa kluby otrzymały odmowę, jeden w ogóle nie przystąpił do procesu!
Żużel. Stawiają na starszych zawodników. Były trener przecząco kręci głową

ZOBACZ Fredrik Lindgren jasno wskazuje cel Motoru Lublin na sezon 2023!


KUP BILET NA 2024 ORLEN FIM Speedway Grand Prix of Poland - Warsaw -->>
Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×