Żużel. Kolejny klub chwali się wynikami badań. "Blisko sto procent wzrostu"
Firma Pentagon Research na zamówienie H.Skrzydlewska Orła Łódź przygotowała raport z badania dotyczącego efektywności marek sponsorów i partnerów. Dodatkowo za pośrednictwem mediów klubowych przedstawiono także inne dane dotyczące marketingu klubu.
Przypomnijmy, że Pentagon Research to firma badająca m.in. efektywność sponsoringu sportu. Wyniki powstają na podstawie publikacji o klubie i ekspozycji partnerów opublikowanych w mediach. Raport obejmuje wartości marketingowe uzyskane dzięki transmisjom telewizyjnym, publikacjom internetowym, social mediach, w prasie tradycyjnej i relacjach w stacjach radiowych.
Dla łodzian wyniki badania również są pozytywne i wskazują wyraźny wzrost. Na podaną kwotę złożyło się 135 tysięcy ekspozycji. "Wartość ekspozycji marek sponsorów i partnerów KŻ Orzeł Łódź w trakcie tylko kilku miesięcy związanych z sezonem 2022 i wyniosła aż 20 400 000 złotych i jest to prawie 100% więcej niż w rozgrywkach 2021! Wówczas wartość ta wynosiła nieco ponad 11 000 000 złotych" - czytamy na oficjalnej stronie internetowej klubu.
To jednak nie jest jedyny raport, którego rezultaty udostępnił Orzeł. Kolejną firmą, która wykonała badanie, jest Instytut Monitorowania Mediów. Specjalizuje się on w wyszukiwaniu, analizowaniu i archiwizowaniu treści ukazujące się w środkach masowego przekazu, takich jak internet, media społecznościowe, prasa, radio i telewizja.
Jak informuje orzel.lodz.pl wartość reklamowa przekazów ukazujących się przy okazji klubu żużlowego z województwa łódzkiego w 2022 roku to ponad 75 milionów złotych. Za to informacje związane z łódzkim Orłem dotarły do ponad 100 milionów osób i w 99 procentach kojarzyły się pozytywnie bądź neutralnie.
Czytaj także:
- Żużel. Są decyzje ws. licencji! Dwa kluby otrzymały odmowę, jeden w ogóle nie przystąpił do procesu!
- Żużel. Stawiają na starszych zawodników. Były trener przecząco kręci głową
KUP BILET NA 2024 ORLEN FIM Speedway Grand Prix of Poland - Warsaw -->>