Takiej akcji w Walentynki jeszcze nie było! "Marketingowy top na dziś"

Materiały prasowe / Orzeł Łódź / Na zdjęciu: maskotka Orła Łódź i walentynkowy wpis
Materiały prasowe / Orzeł Łódź / Na zdjęciu: maskotka Orła Łódź i walentynkowy wpis

Marketingowy strzał w dziesiątkę w wykonaniu H. Skrzydlewska Orła. Klub z Łodzi postanowił wysłać w mediach społecznościowych walentynkowe kartki swoim rywalom. Akcja spotkała się z pozytywną reakcją nie tylko kibiców, ale też przeciwników ligowych.

Walentynki to coroczne święto zakochanych przypadającego 14 lutego. Trudno dokładnie określić, od kiedy jest ono obchodzone na świecie. W Polsce natomiast pojawiło się mniej więcej w latach 80. XX wieku.

 H.Skrzydlewska Orzeł Łódź, postanowił wykorzystać okazję i w swoich mediach społecznościowych zamieścił siedem "walentynek", po jednej dla każdego z rywali w Metalkas 2. Ekstralidze. Wszystkie nawiązują do sytuacji z przeszłości i są przedstawione ze sporym dystansem.

Tak o to na walentynkowej kartce dla Cellfast Wilków możemy przeczytać "Jak przejmować IMP to tylko od Krosna". Słowa te nawiązują do ubiegłego roku, gdy na Podkarpaciu pomimo dwóch prób nie udało się rozegrać ostatniego finału Indywidualnych Mistrzostw Polski. Imprezę ostatecznie przeniesiono do Łodzi.

ZOBACZ WIDEO: Żużel. Rewelacyjne informacje od Patricka Hansena. Zdradził, kiedy wsiądzie na motocykl

"Z wami osiem biegów to jak piętnaście z innymi" - to już dotyczy Arged Malesy i meczu na Stadionie Miejskim w Ostrowie Wielkopolskim w 2023 roku. Wówczas spotkanie rozpoczęło się pomimo fatalnych warunków na torze, a następnie zostało zakończone po ósmej gonitwie.

"Jak James Bond to tylko z Rybnika". To oczywiście odnosi się już do prezesa Innpro ROW-u Rybnik - Krzysztofa Mrozka, który znany jest ze swoich okularów przeciwsłonecznych i kilku nawiązań do postaci z legendarnej serii filmów.

Na reakcję środowiska żużlowego nie trzeba było długo czekać. Pod postami na Facebooku czy Instagramie można przeczytać wiele pochlebnych komentarzy. W tym także bezpośrednio od ligowych rywali łódzkiej drużyny. Akcja marketingowa spotkała się z bardzo dobrym odbiorem, co udowadnia, że kluby powinny iść właśnie w tę stronę i próbować jak najczęściej tworzyć oryginalne treści.

"Marketingowy top na dziś. Gratulacje" - napisał na Instagramie Paweł Piskorz, menadżer Texom Stali Rzeszów.

"I tutaj jak zwykle Orzeł Łódż pokazał klasę . Życzenia ponad podziałami . Jak walka to tylko na torze . Szacun !" - napisał za to jeden z kibiców na Facebooku (pisownia oryginalna - dop. red.).

Wszystkie siedem kartek walentynkowych można zobaczyć w poście poniżej.

Źródło artykułu: WP SportoweFakty