Bank Pocztowy wspiera Polonię (szczegóły)

Sumą pięćdziesięciu tysięcy złotych wsparł Bank Pocztowy żużlowców Polonii. W obecnych rozgrywkach współpraca będzie kontynuowana, o czym zapewnił w czwartek prezes Jacek Wojciechowski.

W bydgoskim klubie wszystko zmienia się na lepsze, od kiedy za sterami spółki zasiadł Jacek Wojciechowski. Pod koniec grudnia Bank Pocztowy przelał na konto ŻKS Polonia pięćdziesiąt tysięcy złotych. To nie koniec współpracy obu podmiotów, bo ta planowana jest również w nadchodzącym sezonie. - Kiedy zacząłem składać nasz budżet, uwidoczniły się drobne problemy z przeszłości. Wówczas pomocną dłoń wyciągnął do nas właśnie Bank Pocztowy. Zamierzamy kontynuować współpracę, bo w czwartek popołudniu jestem umówiony na spotkanie z prezesem Tomaszem Bogusem. Rozmawiamy również z innymi firmami na temat dalszego finansowania drużyny - oświadczył Wojciechowski.

Bank Pocztowy znany jest ze swojej działalności na niwie sportowej. Od kilkunastu miesięcy jest między innymi sponsorem siatkarzy Delekty. - To wynika również z naszego obecnego położenia. Interesujemy się rozwojem Bydgoszczy, bo dla nas ważna jest tradycja. Centrala Banku znajduje się w samym sercu miasta, co jest także niezwykle istotne. Dlatego mocno wspieramy lokalny sport, co widać po naszych działaniach - dodała dyrektor Arleta Przeniosło.

To nie jedyne działania marketingowe podjęte w ostatnim czasie przez klub z Bydgoszczy. Na początku lutego zostanie zorganizowany bal charytatywny, z którego część dochodów zostanie przekazana na budowę minitoru oraz na pomoc chorych dzieci. - Wszystkie zaproszenia będą płatne, również dla zarządu. Ilość miejsc jest ograniczona, bo być może również wtedy odbędzie się nieoficjalna prezentacja drużyny, choć to na razie tylko plany - dodał Wojciechowski. ŻKS Polonia włączy się również w akcję Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. - Przekażemy na licytację dwa pięknie oprawione karnety na Trybunę Główną - poinformował krótko prezes klubu.

Na czwartkowej konferencji obecne były również władze miasta. Maciej Grześkowiak oraz Adam Soroko zapewniali zgromadzonych dziennikarzy, że planowany remont stadionu nie jest tylko przedwyborczą obietnicą. - Czytałem sporo negatywnych komentarzy na ten temat w lokalnej prasie i wśród kibiców. Modernizacja ruszy jesienią 2011 roku. W budżecie miasta są już zaplanowane środki na wykonanie pierwszych projektów. Przy tak ważnej inwestycji najpierw właśnie trzeba uzbierać całą dokumentację, aby później przejść do jej wykonania. Dysponentem całej potrzebnej sumy do wykonania prac będzie ratusz - zapewnił Soroko.

To nie jedyne propozycje dotyczące współpracy na linii klub-ratusz. W grudniu umowę o promowaniu miasta podpisał Emil Sajfutdinow. Rosjanin ma być "twarzą Bydgoszczy" i promować jego nazwę podczas turniejów Grand Prix. Co ciekawe, jeszcze w styczniu podobny kontrakt ma zawrzeć Andreas Jonsson. - To są dwie ikony tego klubu i chcemy tych żużlowców odpowiednio wykorzystać. Właśnie ci zawodnicy poprzez swoje działania marketingowe mają przyciągnąć kibiców na stadion. Chcemy z podobnymi elementami promocyjnymi wyjść do szkół podstawowych i gimnazjum, gdzie może być najwięcej młodych fanów tej dyscypliny - stwierdził wiceprezydent Maciej Grześkowiak.

Przedstawiono również oficjalne ceny karnetów i biletów na sezon 2010, o czym dokładnie poinformujemy w kolejnym newsie.

Źródło artykułu: