W Zielonej Górze zostanie podpisana pierwsza w Polsce umowa o współpracy marketingowej pomiędzy klubami, reprezentującymi dwie różne dyscypliny sportu. Od tego dnia Zagłębie Lubin i Zielonogórski Klub Żużlowy SSA będą wymieniały doświadczenia, podejmowały wspólne inicjatywy i wspierały swoje działania.
- Rozmawialiśmy o współpracy od wielu miesięcy i ogromnie cieszę się jutro sfinalizujemy te rozmowy i zabierzemy się za działanie. Zagłębie to dobra, rozpoznawalna marka. Dwukrotny mistrz Polski, dobrze postrzegany i dobry klub dysponujący supernowoczesnym stadionem - mówi Marcin Grygier z zielonogórskiego klubu.
Oficjalne podpisanie umowy będzie miało miejsce na 15 minut przed rozpoczęciem meczu z PGE Marmą. Umowę podpiszą prezes ZKŻ SSA Robert Dowhan i dyrektor marketingu i PR Zagłębia Lubin Jacek Jurkiewicz.
CZYTAJ TAKŻE: