Włodarze "Koziołków" jako jedyni złożyli ofertę bo... Klub Motorowo-Żużlowy jako jedyny spełnia jego wymogi. Przetarg wygra ten kto zaoferuje najlepsze warunki promocji miasta podczas imprez żużlowych.
Miasto Lublin przekaże więc zadeklarowaną kwotę 470 tysięcy złotych beniaminkowi I ligi. W zamian tego herb miasta znajdzie się na biletach, plakatach, plastronach zawodników. Lublin będzie miał także swoją stronę w programie zawodów, a podczas imprez będą emitowane spoty reklamowe. Żużlowcy będą musieli wziąć także udział w kilku akcjach organizowanych przez władze miasta.
Dla wielu z pewnością wyda się dziwne to, że dla jedynego kandydata do promocji poprzez czarny sport ogłasza się przetarg. - Samorząd lokalny ma obowiązek rozpisywać przetarg na działania promocyjne - poinformowała Katarzyna Mieczkowska-Czerniak, rzecznik prasowy prezydenta Lublina.
Źródło: Gazeta Wyborcza Lublin
Speedway Whithout the fans is nothing