Zdaniem Tadeusz Zdunka taka nazwa jest zbyt długa. - Obecna nazwa uwzględniająca zarówno sponsora tytularnego jak i człon "Wybrzeże" jest zwyczajnie za długa, a przez to mało efektywna marketingowo. Lepiej mieć w nazwie dwóch sponsorów lub jednego, który będzie lepiej widoczny, a przez to skłonny wyłożyć większe środki - powiedział właściciel firmy będącej sponsorem tytularnym gdańskiego klubu.
Przy pozostawieniu członu Wybrzeże w nazwie drużyny upiera się prezes Robert Terlecki, który obiecał to kibicom. - To jest sprawa do przedyskutowania. W tym roku startujemy na pewno jako Renault Zdunek Wybrzeże Gdańsk, ale osobiście uważam, że nazwa miasta w zupełności wystarczy. Sponsorzy chcą być lepiej widoczni. Bez nich trudno o sport na wysokim poziomie, a ja chciałbym by nasz klub za dwa lata bił się o medale. Gdy mówię o rezygnacji z "Wybrzeża", mam na myśli tylko nazwę drużyny. W dalszym ciągu będziemy mogli przecież eksponować tak ważny dla kibiców herb klubowy, który wspomniany człon zawiera - przyznał Zdunek.
Przypomnijmy, że Tadeusz Zdunek jest także prezesem stowarzyszenia GKS Wybrzeże, które jest właścicielem spółki akcyjnej startującej w rozgrywkach ligowych.
Źródło: trojmiasto.pl