- Treningi odbyły się w Ostrowie Wielkopolskim, ponieważ głównym konstruktorem tłumika jest nasz komisarz techniczny i sędzia, Leszek Demski. Na torze jeździł tylko Michał Szczepaniak - wyjaśnił Piotr Szymański w rozmowie z naszym portalem.
Przewodniczący GKSŻ, zapytany o szczegóły sobotnich prób na torze, powiedział: - Najpierw przeprowadzono próby głośności, ustawiając motocykl na stojaku. Mieszczą się one w 115 decybelach, czyli zakresie wymaganym przez FIM. Następnie odbyły się próby na torze i Michał Szczepaniak wypowiadał się o tym tłumiku w samych superlatywach.
Jesteś kibicem "czarnego sportu"? Mamy dla Ciebie fanpage na Facebooku. Zapraszamy!
Piotr Szymański potwierdził, iż polski tłumik zostanie w najbliższym czasie wysłany do homologacji. - Czekamy teraz na dopracowanie całości przez konstruktora. Jeżeli wszystko będzie w porządku, to wyślemy ten tłumik do homologacji do FIM-u i będziemy czekać na to, czy zostanie przez niego uznany. To będzie kwestia kilku tygodni - podsumował.
http://wlkp24.info/static/upload/video/zuzel-tlumik-mp--b1036.mp4