Sponsor na dniach. Jest kasa na Grand Prix na PGE Narodowym

WP SportoweFakty / Łukasz Trzeszczkowski / Grand Prix na PGE Narodowym
WP SportoweFakty / Łukasz Trzeszczkowski / Grand Prix na PGE Narodowym

Rozmowy z tytularnym sponsorem PZM Warsaw FIM Speedway Grand Prix of Poland na finiszu. Jeśli nie stanie się nic nieoczekiwanego, to trzeci raz z rzędu w nazwie imprezy pojawi się LOTTO.

W tym artykule dowiesz się o:

Bez tytularnego sponsora ciężko byłoby zorganizować rundę Grand Prix na PGE Narodowym w Warszawie. Koszty takiej imprezy to około 6 milionów złotych.

Grand Prix w stolicy kosztuje tak dużo, bo dwa miliony trzeba zapłacić za wykupienie licencji od BSI. Dodatkowo organizator cyklu bierze haracz od sprzedanych biletów. Kolejny milion kosztuje zbudowanie toru, czym znowu ma się zająć duńska firma Speed Sport. Następny wydatek to wynajęcie stadionu. Za taki obiekt, jak PGE Narodowy trzeba zapłacić nieco ponad milion złotych.

Poza grubymi wydatkami na poziomie 4,5 miliona złotych są też te mniejsze. Ekipa, która pomaga przy budowie toru i organizacji zawodów jest niemal w stu procentach spoza Warszawy. Ci ludzie są ściągani na kilkanaście dni do stolicy. Trzeba zapłacić za ich pobyt i wyżywienie, a to też kosztuje.

W poprzednich latach tytularny sponsor Grand Prix Warszawy wykładał około 1,5 miliona złotych. Teraz mówi się o podobnych pieniądzach. Andrzej Witkowski, prezes PZM, jest dobrej myśli, gdy idzie o kontrakt z LOTTO na sezon 2017. Nie chce jednak niczego przesądzać dopóki nie będzie miał w rękach podpisanej umowy.

KLIKNIJ i oddaj głos w XXVII Plebiscycie Tygodnika Żużlowego na najpopularniejszych zawodników, trenerów i działaczy 2016 roku! ->

ZOBACZ WIDEO Pojedziemy na biało-czerwono tylko w polskich rundach

Komentarze (20)
avatar
Henryk
18.02.2017
Zgłoś do moderacji
0
2
Odpowiedz
Kiedyś była tylko jedna impreza w postaci Finału Indywidualnych Mistrzostw Świata i to było to na co sią czekało, co się pamiętało długo. Teraz poprzez organizowanie kilkunastu turniejów wszy Czytaj całość
avatar
yes
18.02.2017
Zgłoś do moderacji
0
1
Odpowiedz
Nie wytrzymali długo bez artykułu.
Reklamy handlowe/biletowe w każdej informacji o żużlu. 
avatar
dziadek motorower
18.02.2017
Zgłoś do moderacji
1
1
Odpowiedz
co tu duzo pisac...
STAWIAM NA Harrisа 
avatar
ax-GKS
18.02.2017
Zgłoś do moderacji
3
2
Odpowiedz
Ktoś promując na siłę Warszawę i dopychając projekt kolanem kręci na tym swoje lody.Propaganda Narodowego zapluwa się a rachunek ekonomiczny wyje z rozpaczy.Durnota. 
slay ckm
18.02.2017
Zgłoś do moderacji
1
2
Odpowiedz
ludzie czy w tym kraju możemy zrobić coś sami, qrwa tyle milionów płacić tym angolom za ten cyrk objazdowy lepiej zrobić jakąś swoją impreze np. puchar kraju czy coś takiego 8 drużyn z eligi i Czytaj całość