Grzegorz Zengota specjalistą od marketingu
W sobotę w Lesznie ogłoszono wyniki XXVII Plebiscytu Tygodnika Żużlowego. Najczęściej wywoływanym przez organizatorów zawodnikiem był, obok Bartosza Zmarzlika, Grzegorz Zengota.
Przez wiele lat w kategorii Mister Elegancji prym wiódł inny zielonogórzanin - Piotr Protasiewicz. - Ten tytuł udało mi się wywalczyć już drugi rok z rzędu. Do Piotrka jednak jeszcze daleka droga - w rozmowie przyznał, że on wygrywał w tej kategorii dwanaście razy. Mam więc kogo gonić. Mam nadzieję, że kibice nadal będą mnie tak odbierali i jeszcze kilka tych nagród zdobędę - stwierdził reprezentant Fogo Unii Leszno.
Tak wiele wyróżnień dla reprezentanta zespołu z Wielkopolski, to nie przypadek. Jako zawodnik od kilku lat skupia się nie tylko na aspekcie sportowym swojej kariery, ale również na stronie marketingowej. Działalność Zengoty w mediach społecznościowych może być pokazywana jako wzór do naśladowania dla pozostałych żużlowców. Dobry kontakt z kibicami przekłada się na większą popularność sportowca, a to z kolei bardzo pomaga przy rozmowach ze sponsorami. W zeszłym roku profesjonalna firma zajmująca się badaniem wizerunku wyliczyła, że marka Grzegorz Zengota warta jest ponad 5 milionów złotych.
ZOBACZ WIDEO Skład MRGARDEN GKM Grudziądz na sezon 2017!KUP BILET NA 2024 ORLEN FIM Speedway Grand Prix of Poland - Warsaw -->>