Włókniarz na dużym plusie. Kibiców przybywa, a kasa pęcznieje

WP SportoweFakty / Tomasz Kudala / Drużyna Włókniarza na obchodzie toru. Na pierwszym planie Fredrik Lindgren.
WP SportoweFakty / Tomasz Kudala / Drużyna Włókniarza na obchodzie toru. Na pierwszym planie Fredrik Lindgren.

Rekordy frekwencji należą w tym sezonie do Włókniarza. Mecz ze Spartą oglądało 17 tysięcy widzów, co jest najlepszym wynikiem bieżących rozgrywek. Także pod względem średniej częstochowianie biją innych na głowę. Kibice są najlepszym sponsorem klubu.

- Robiąc założenia budżetowe na ten sezon, liczyliśmy na siedem, góra osiem tysięcy widzów na mecz - mówi nam Michał Świącik, prezes forBET Włókniarza Częstochowa. - Tak mało, bo lepiej się pozytywnie zaskoczyć niż rozczarować - dodaje działacz.

Średnia 14250 na mecz nie tylko dobrze wygląda w telewizji, ale i oznacza wymierne korzyści dla klubu. Wiadomo, że dzięki o wiele lepszej frekwencji niż zakładano (lepszej o 7 tysięcy), klub ma większe wpływy do budżetu. O ile? Tego prezes nie zdradza, ale wiadomo, że sytuacja finansowa Włókniarza jest stabilna. - Już rok temu byliśmy na frekwencyjnym plusie - przypomina Świącik. - Zakładaliśmy średnią sześć i pół tysiąca, a już pierwsze spotkania w sezonie oglądało ponad siedem tysięcy. Z każdym meczem było coraz lepiej, choć aż cztery nasze spotkania zostały przełożone na inny termin.

- Gdy idzie o kibiców, to ratuje nas dobra opinia o naszych torze - komentuje prezes Włókniarza. - Już wielcy mistrzowie Tony Rickardsson i Jason Crump mówili, że w Częstochowie jest najlepszy tor do ścigania na świecie. Rok temu znalazło to potwierdzenie w liczbach, bo średnia mijanek na naszych domowych meczach wyniosła siedemnaście i pół na spotkanie. Na niektórych obiektach było tylko trzy i pół, więc nic dziwnego, że kibice chodzili i chodzą tłumnie na nasze mecze.

Jak tak dalej pójdzie, to kasa Włókniarza chyba pęknie z nadmiaru gotówki. Z drugiej strony w klubie żużlowym zawsze jest mnóstwo wydatków. Częstochowianie, mając nadwyżkę, będą mogli pomyśleć o zwiększeniu kwoty na szkolenie. Mogą też przeznaczyć nadwyżkę (o ile prawo spółek na to pozwala) na przyszłoroczne kontrakty. Zatrzymanie Fredrika Lindgrena łatwe przecież nie będzie.

ZOBACZ WIDEO Mundial 2018. Emocjonalne wystąpienie Błaszczykowskiego. "Miał łzy w oczach"

Komentarze (100)
avatar
Forest
30.06.2018
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Darujcie sobie sebixy itd. Juniorzy odniesli sukces, a wy przekomarzacie sie miescinami jak gru czy gnz...trzyliterowki na blachach i tak sa smieciem jak wjada do miasta na pierwsze rondo... 
jacek czwa
30.06.2018
Zgłoś do moderacji
0
1
Odpowiedz
kibice największym sponsorem klubu?a cha cha cha cha, kupa śmiechu, wpływy z biletów do kasy klubu to jest 20 procent budżetu 
avatar
RECON_1
30.06.2018
Zgłoś do moderacji
0
2
Odpowiedz
ciesze sie ze w czewie taki dobrobyt, bedzie na splate paru zadluzen po poprzednikach. 
avatar
Fafiś
30.06.2018
Zgłoś do moderacji
0
1
Odpowiedz
17 tys biletów z tego pewni epołowa ulgowy więc 8,5 tys x 30 zł i 8,5 tyś x 20 zł (około) daje około 425 tys odjąc od tego przygotowanie toru, czynsze, osoby funkcyjne zostaje pewnie ze 300 tyś Czytaj całość
avatar
Bada Bing
30.06.2018
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
pewnie dlatego ze sam chodzi w marynarze po starszym bracie 

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (870 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.