W Poznaniu walczą o kibiców. Planują dość niestandardowe akcje

WP SportoweFakty / Jakub Barański / Na zdjęciu: David Bellego na prowadzeniu
WP SportoweFakty / Jakub Barański / Na zdjęciu: David Bellego na prowadzeniu

PSŻ Poznań walczy o to, aby zainteresować poznaniaków żużlem. Jednak w przeciwieństwie do wielu innych klubów, głównym celem działaczy są najmłodsi. To właśnie dla nich klub przygotował małe niespodzianki.

Władze Power Duck Iveston PSŻ-u Poznań  w przerwie pomiędzy sezonami nie próżnują. Niedawno pisaliśmy o współpracy klubu z firmą prezesa GKM-u Grudziądz przy produkcji strojów - zarówno dla zawodników, trenerów, jak i kibiców PSŻ. To jednak nie koniec. Poznaniacy jeszcze przed startem nowego sezonu przygotowali szereg gadżetów i atrakcji dla swoich sympatyków. W tym szczególnie dla najmłodszych.

Nowością dla wszystkich młodych fanów poznańskiego żużla ma być… kolorowanka. Klub ze stolicy Wielkopolski razem ze swoimi partnerami przygotował specjalną wersję kolorowanek, które mają trafić do poznańskich przedszkolaków. Ten nietypowy jak na kluby sportowe gadżet to tylko element strategii obranej przez PSŻ Poznań. Klub w szczególności stawia na pracę u podstaw i wychowanie młodych kibiców poznańskiego speedway’a.

Oprócz przygotowania bogatego asortymentu gadżetów dla najmłodszych (m.in. największa w Polsce żużlowa maskotka), klub próbuje dotrzeć do najmłodszych na wielu płaszczyznach. Power Duck Iveston PSŻ promuje się chociażby w placówkach oświatowych, wydarzeniach lokalnych oraz na poznańskich osiedlach. Dodatkowo najmłodsi mogą liczyć na szereg promocji związanych z dniem meczowym, m.in. bilet za 1 zł, darmowa woda czy specjalna strefa dziecka.

W czasach kiedy klubu nie stać na nawiązanie do przedwojennych sukcesów to z pewnością warto docenić aktywność poznańskich władz. Właśnie dzięki takim długoterminowej strategii można z optymizmem patrzeć na reaktywację żużla w stolicy Wielkopolski.

ZOBACZ WIDEO Majewski: Zawodnicy nie mogą się chować po meczu

Komentarze (3)
avatar
Poznaniak z Gorzowa
19.02.2019
Zgłoś do moderacji
1
4
Odpowiedz
Mądra strategia. Trzeba sobie wychować fanów i miejmy nadzieję, że dzieciaki będą rosły zdrowo wraz z klubem i za ćwierć wieku będziemy już mieli piękną ligową tradycję w Poznaniu.