W Poznaniu walczą o kibiców. Planują dość niestandardowe akcje
PSŻ Poznań walczy o to, aby zainteresować poznaniaków żużlem. Jednak w przeciwieństwie do wielu innych klubów, głównym celem działaczy są najmłodsi. To właśnie dla nich klub przygotował małe niespodzianki.
Nowością dla wszystkich młodych fanów poznańskiego żużla ma być… kolorowanka. Klub ze stolicy Wielkopolski razem ze swoimi partnerami przygotował specjalną wersję kolorowanek, które mają trafić do poznańskich przedszkolaków. Ten nietypowy jak na kluby sportowe gadżet to tylko element strategii obranej przez PSŻ Poznań. Klub w szczególności stawia na pracę u podstaw i wychowanie młodych kibiców poznańskiego speedway’a.
Oprócz przygotowania bogatego asortymentu gadżetów dla najmłodszych (m.in. największa w Polsce żużlowa maskotka), klub próbuje dotrzeć do najmłodszych na wielu płaszczyznach. Power Duck Iveston PSŻ promuje się chociażby w placówkach oświatowych, wydarzeniach lokalnych oraz na poznańskich osiedlach. Dodatkowo najmłodsi mogą liczyć na szereg promocji związanych z dniem meczowym, m.in. bilet za 1 zł, darmowa woda czy specjalna strefa dziecka.
W czasach kiedy klubu nie stać na nawiązanie do przedwojennych sukcesów to z pewnością warto docenić aktywność poznańskich władz. Właśnie dzięki takim długoterminowej strategii można z optymizmem patrzeć na reaktywację żużla w stolicy Wielkopolski.
ZOBACZ WIDEO Majewski: Zawodnicy nie mogą się chować po meczuKUP BILET NA 2024 ORLEN FIM Speedway Grand Prix of Poland - Warsaw -->>