Tematami przewodnimi będą Bartosz Zmarzlik i robiąca furorę w internecie świąteczna piosenka drużyny Stali Gorzów. Spróbujemy zmierzyć się z pytaniami, jak zawodnik skonsumował sukces, czy nadal wyskakuje w żużlowych domach z lodówki, i czy w pełni wykorzystał swoje pięć minut po zdobyciu tytułu mistrza świata.
Panowie zastanowią się do jakich kampanii reklamowych pasowałby Lionel Messi żużla. Padną ciekawe pomysły jak 24-latka odpowiednio "opakować" i sprzedać, w czym i w jaki sposób mogłaby mu pomóc Speedway Ekstraliga. Gumowski na bazie własnych informacji i wiedzy zdradzi nam, ile wynosi wartość rynkowa Zmarzlika.
CZYTAJ TAKŻE: Taktyka Betard Sparty. Taktyka zależna od rywala
Nowa władza w Stali Gorzów szybko wzięła się do roboty i zaskakuje ciekawymi akcjami marketingowymi. Świąteczny utwór drużyny jest hitem w internecie, a prawdziwym strzałem w dziesiątkę są partie śpiewane przez poszczególnych żużlowców. Piosenkę obejrzało już w sieci ponad 70 tys. osób, a zatem więcej niż mistrz Polski z Leszna ma mieszkańców.
ZOBACZ WIDEO #MagazynBezHamulców: Gorąca linia Ostafińskiego z Kryjomem. Co ma Pawlicki do Zmarzlika
W nieco żartobliwym tonie Ostafiński z Gumowskim zamienią się na chwilę w jury rodem z programów muzycznych oceniając umiejętności wokalne Zmarzlika i spółki. Kto skradł show, jak zaprezentował się okrzyknięty pierwszym żużlowym DJ-em w Polsce Krzysztof Kasprzak.
Na zakończenie zajmiemy się coraz popularniejszym zjawiskiem, jakim są w polskich ligach żużlowych numerowane miejsca. Czy na meczach powinno być jak w teatrze? We Włókniarzu zapanowało wielkie poruszenie z tego powodu. Kibice piszą do prezesa Michała Świącika, że idzie w złym kierunku i przez takie działania spadnie mu frekwencja na stadionie.
Emisja #MagazynBezHamulcow w czwartek tj. 26.12 o godz. 18:00 po tym linkiem!
CZYTAJ TAKŻE: Milik stał się piernikiem, BSI nie popisało się nawet w święta