WP SportoweFakty.wp.pl – wiadomości sportowe, relacje live, wyniki meczów

Kokpit Kibice
Relacje na żywo
  • wszystkie
  • Piłka Nożna
  • Siatkówka
  • Żużel
  • Koszykówka
  • Piłka ręczna
  • Skoki narciarskie
  • Tenis

Żółtowski dla SportoweFakty.pl: Sponsoring finału ma przede wszystkim charakter wizerunkowy

Sponsorem strategicznym toruńskiego finału IMP będzie firma GAM. O rozwoju żużla w Toruniu oraz współpracy firmy GAM z toruńskim klubem rozmawialiśmy z dyrektorem zarządzającym firmy - Dariuszem Żółtowskim.
Damian Gapiński
Damian Gapiński

- Jako firma już od wielu lat wspieramy toruński żużel. Jesteśmy zadowoleni, że impreza tak dużej rangi ponownie zagościła do naszego miasta. Poprzez naszą obecność chcemy pokazać, że jesteśmy z klubem i żużlowcami. Zdecydowaliśmy się na sponsoring żużla dlatego, że uważamy iż ten sport, często nazywany "czarnym sportem" wcale taki czarny nie jest. Świadczy o tym chociażby wprowadzenie mat ekologicznych pod motocykle żużlowe. My z kolei w naszej strategii biznesowej chcemy propagować noszenie toreb wielorazowego użytku. Ekologicznych, które są o wiele bardziej przyjazne środowisku niż plastikowe reklamówki. Stadion żużlowy i impreza tak dużej rangi są idealnym miejscem do propagowania tego typu idei - mówił o powodach sponsoringu finału IMP Dariusz Żółtowski. - Na żużel przychodzą całe rzecze kibiców i jest to przekrój polskiego społeczeństwa. To są kobiety, mężczyźni i dzieci. Wygląda to inaczej niż chociażby na stadionach piłkarskich. Uważamy, że atmosfera wokół sportu żużlowego jest tak przyjazna, że warto ją wykorzystać. Dlatego właśnie staramy się wśród tych ludzi propagować idee bardziej ekologicznego stylu życia. Jesteśmy dla nich i jesteśmy z nimi - stąd taka decyzja - kontynuował.

Dyrektor zarządzający w firmie "GAM" jest również zadowolony z dotychczasowej współpracy z klubem. - Jesteśmy z klubem i zawodnikami od lat. Sponsorujemy również indywidualnie Ryana Sullivana i na pewno będziemy kontynuować współpracę. Ta współpraca ma przede wszystkim charakter wizerunkowy, aczkolwiek wierzymy, że przełoży ona się w jakiś sposób na efekt marketingowy. Będziemy podczas tego finału promować nasze produkty. Przygotowaliśmy pewne atrakcje dla kibiców żużla. Chcemy ich nakłonić do korzystania z naszych produktów. Przygotowaliśmy unikatowe serie toreb ekologicznych specjalnie z logiem finału IMP. Będą one również nagrodami w konkursach. Mam nadzieję, że będzie to coś, co w przyszłości będzie im przypominało o tych zawodach. Nasza firma przygotowała również nagrodę specjalną dla Indywidualnego Mistrza Polski - zakończył Dariusz Żółtowski.

Polub Żużel na Facebooku
Zgłoś błąd
inf. własna

Komentarze (2):

[ Anuluj ] Odpowiadasz na komentarz:

Dowiedz się jak umieszczać linki od tagów, pogrubiać tekst, itp.
  • POCISK - VIP 0
    TEN SPONSORING TO TYLKO ZASŁONA DYMNA. TAK NAPRAWDE SPONSOREM JEST GAM(E) OVER, CZYLI KONIEC SEZONU DLA TORUNIA I TYLE W TEMACIE :-)
    Odpowiedz Zgłoś
  • krzyzacynet 0
    Wszyscy na motoArene!!TYLKO APATOR
    Odpowiedz Zgłoś
Pokaż więcej komentarzy (2)
Pokaż więcej komentarzy (2)
Pokaż więcej komentarzy (2)
Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×