Osoby aktywne w social mediach, chcące zobaczyć żużel z nieco innej strony, mogą zgłaszać swoje kandydatury do 23 listopada. Kolejna odsłona akcji adresowana jest do fanów ze wszystkich ośrodków żużlowych w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem ekstraligowych. Wybrani zostaną przede wszystkim najaktywniejsi fani promujący rozgrywki na portalach społecznościowych, osoby pełne pomysłów i gotowe na nowe wyzwania. Swoje zgłoszenia należy wysłać droga mailową na adres bestofthebest@speedwayekstraliga.pl do 23 listopada. PGE Ekstraliga skontaktuje się tylko z wybranymi osobami.
Czym zajmują się Ambasadorzy? - Przede wszystkim dla wielu młodych osób to jest szansa, aby poznać środowisko żużlowe z innej strony, nie tylko z trybun. Co prawda sezon 2020 był szczególny ze względu na ograniczenia, ale w poprzednich latach wiele osób z tego środowiska rozpoczęło swoją przygodę z żużlem - mówi Przemysław Szymkowiak z PGE Ekstraligi.
- Ten sport potrzebuje młodych ludzi, którzy rozpoczną od pierwszych wywiadów, tekstów czy zdjęć, a część z nich zostaje przy żużlu. Kilku naszych Ambasadorów trafiło do poważnych mediów lub zostało w klubach, gdzie mocno angażują się w pomoc przy organizacji zawodów czy też pełnią inne funkcje. Szukamy osób pełnoletnich, które są aktywne w social mediach, mają coś do zaprezentowania, marzą o czymś więcej, ale nie mają możliwości, żeby postawić ten pierwszy krok - dodaje.
PGE Ekstraliga przypomina, że w zgłoszeniu należy koniecznie podać podstawowe informacje na swój temat: wiek, miasto, w którym będzie się działać oraz linki do swoich profili na portalach społecznościowych.
Zobacz też:
Żużel. Prezes Unii Tarnów żegna Cierniaka, mówi o transferze Iversena i zdradza, dlaczego nie przyszedł Jamróg [WYWIAD]
Żużel. Krzysztof Kasprzak mówi o covidowym sezonie, transferze do GKM-u i Grand Prix [WYWIAD]
ZOBACZ WIDEO Żużel. PGE Ekstraliga 2020: "giętki Duzers" - żużlowa nauka jazdy