Żużel. Wybrzeże rozszerza ofertę dla sponsorów i kibiców indywidualnych

Zdjęcie okładkowe artykułu: WP SportoweFakty / Tomasz Rosochacki / Na zdjęciu: Wiktor Kułakow i Jakub Jamróg
WP SportoweFakty / Tomasz Rosochacki / Na zdjęciu: Wiktor Kułakow i Jakub Jamróg
zdjęcie autora artykułu

W szczytowym momencie Klub 200 - flagowa inicjatywa Zdunek Wybrzeża Gdańsk - liczyła niemal 100 podmiotów. Ze względu na pandemię liczba ta zmalała, teraz klub wyszedł z ofertą dla sponsorów oraz kibiców indywidualnych.

W Zdunek Wybrzeżu Gdańsk, Klub 200 został powołany na przełomie 2014 i 2015 roku. - Przez ten czas grono sponsorów wzrosło, wraz z osobami wspierającymi nas indywidualnie było to w szczytowym momencie 96 podmiotów. Od początku rozwoju tej inicjatywy zależało nam na tym, by kibice wspierając klub mogli czuć się w jeszcze większym stopniu jego częścią, poprzez spotkania z zawodnikami, zarządem, czy też możliwością przekazania swoich uwag, co do funkcjonowania klubu, Wychodzimy z założenia, że duże kwoty składają się z małych - zauważył Jacek Uznański, członek zarządu Wybrzeża, który stoi na czele Klubu 200.

Warto zaznaczyć, że przewodniczący Klubu 200 sam początkowo wspierał Wybrzeże jako członek indywidualny Klubu 200, następnie wszedł ze swoją firmą w sponsoring, a od sierpnia ubiegłego roku jest członkiem zarządu klubu.

Gdańszczanie musieli zmierzyć się z nową rzeczywistością. - W ostatnim czasie, ze względu na przeniesienie większej części naszego życia do świata wirtualnego, straciliśmy największe atuty Klubu 200. Zakaz organizacji spotkań oraz ograniczone możliwości strefy VIP sprawiły, że spadła liczba wspierających nas osób indywidualnych płacących regularne składki. Dlatego wraz z nadchodzącym sezonem 2022 postanowiliśmy odświeżyć zasady funkcjonowania platformy wspierania klubu przez kibiców - podkreślił Uznański.

- Zdecydowaliśmy się wydzielić swoiste oddzielne strefy dla osób indywidualnych i firm. Chcemy przyciągnąć jak najwięcej kibiców do zaangażowania finansowego, pokazać, że z pozoru niewielkie kwoty mogą stworzyć sporą sumę. To wsparcie ze strony kibiców jest niesamowicie potrzebne, jeśli naszym celem jest rozwój. Wiarygodność klubu została odbudowana, teraz musimy robić krok dalej. Budżety klubów rosną, my musimy iść krok dalej, by zaangażować wszystkich, którzy chcą wspierać regularnie Wybrzeże - dodał członek zarządu klubu z Gdańska.

Obecnie oferta Klubu 200 została podzielona na firmy i osoby fizyczne. - Dla podmiotów indywidualnych wprowadziliśmy możliwość wejścia do współpracy na trzech poziomach. Są to poziom czerwony (100 złotych miesięcznie), biały (200 złotych miesięcznie) i niebieski (500 złotych miesięcznie). W każdym z poziomów kibic otrzymuje tzw. pakiet startowy i przywileje. Opracowaliśmy też program poleceń, każda przyprowadzona osoba to kolejne przywileje dla tego, który przyprowadził nowego członka - powiedział Jacek Uznański.

W ramach pakietów startowych, klub zaoferował m.in. karnety, koszulki i bluzy teamowe, a także możliwość udziału w spotkaniach sponsorów, w spotkaniach z zawodnikami i wpływ na budowę drużyny żużlowej w Gdańsku.

Czytaj także: Widzowie doceniają PGE Ekstraligę Gollob mówi o Drabiku i chwali ostrowian

ZOBACZ WIDEO Żużel. Kenneth Bjerre opowiedział o kulisach transferu do Polonii. Negocjacje odbywały się... na Skypie

Źródło artykułu:
Czy pozyskanie wielu małych sponsorów to najlepszy sposób na rozwój klubu?
Tak
Nie
Zagłosuj, aby zobaczyć wyniki
Trwa ładowanie...
Komentarze (0)