Kokpit Kibice
Relacje na żywo
  • wszystkie
  • Piłka Nożna
  • Siatkówka
  • Żużel
  • Koszykówka
  • Piłka ręczna
  • Skoki narciarskie
  • Tenis

Polub Żużel na Facebooku
Zgłoś błąd
WP SportoweFakty

Komentarze (6):

  • thorndal Zgłoś komentarz
    Gollob miej honor i przestań doić kibiców i innych ludzi z kasy na twoje leczenie. I tak wydoiłeś kluby z kasy za twojej kariery. Sprzedaj majątek i lecz się za swoje. I oddaj rentę dla
    Czytaj całość
    naprawdę potrzebujących.
    • Andrzej Kopczynski Zgłoś komentarz
      Jakbym wiedział że się przewroce to bym się położył ;)
      • rose.yeah.bunnyXD Zgłoś komentarz
        sorry, ale zaden zawodowiec, nie powinien sie tlumaczyc, dlaczego walczy przez kariere o to, zeby byc najlepszym. Najlepsi, muszą chwytac sie jak najlepszych dla siebie treningow, tak aby
        Czytaj całość
        przewyzszyc konkurencje. To sa najwyzsze cele. Pan Tomek nie musi sie z tego tlumaczyc, ale wiadomo...niektorzy kibice,ludzie,tego nie potrafia zrozumiec bo sa zwyczajni...i dla nich to nie przechodzi przez mysl. To takie troszke slabe...to slabosc tlumu. ale tak juz jest ze ten co sie nie zna na specyfice...potrafi wytykac tobie jakies bledy. Podkresle, nie mozna tego tak rozumiec. Ci ktorzy sie decyduja na sportowe zycie, w sensie ZAWODOWE, bardzo PROFESJONALNE, to zrozumieja. Sa tez tacy kibice ktorzy to rozumieja np ja. To ogrom pracy by dojsc na szczyt. Wiele bólu, potu łez po drodze, niejednoktrotnie opadania z sił etc. Na szczescie drogi Tomku Ty zdobyłeś ten szczyt! I tez dla nas kibicow. TYLKO GOLLOB! WALCZ DALEJ NASZ MISTRZU ŚWIATA! Tego nikt i nic nam nie zabierze :)
        • Rick Grimes Zgłoś komentarz
          Od Tomka to wy pseudo kibice się odpier^%$#*e. Nie macie moralnego prawa krytykować Tomka za to, że ścigał się na motocrossie. Również od Roberta się odczepcie, udzielił szczerego
          Czytaj całość
          wywiadu w którym powiedział dlaczego ścigał się w rajdach.
          • LordVader Zgłoś komentarz
            Motocross owszem jak najbardziej, ale na wszystko jest czas i miejsce Zawody na motocrosie w dniu ważnego meczu, kiedy jest się kapitanem drużyny to już lekka przeginka. Miej chociaż honor
            Czytaj całość
            i odwagę przyznać się do błędu.
            • Pinia Zgłoś komentarz
              Jurek Szczakiel też jest pierwszym mistrzem świata na żużlu tylko to normalny facet ale nie świrował nie zniszczalnego ..............
              Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
              ×