Relacje na żywo
  • wszystkie
  • Piłka Nożna
  • Siatkówka
  • Żużel
  • Koszykówka
  • Piłka ręczna
  • Tenis
  • Zimowe

Bolid Kubicy rusza w trasę po Polsce. Zobaczysz go na stacjach paliw

Orlen przygotował kolejną atrakcję dla wszystkich miłośników F1. Już 5 lipca wystartuje promocyjny tour bolidu Alfy Romeo. Kibice będą mogli z bliska zobaczyć model C42, za kierownicą którego siedział Robert Kubica.

Łukasz Kuczera
Łukasz Kuczera
bolid Alfy Romeo Materiały prasowe / Orlen Team / Na zdjęciu: bolid Alfy Romeo
Model bolidu Alfy Romeo, który zostanie zaprezentowany w ramach tegorocznego touru, to najnowszy pojazd zespołu - C42. To właśnie nim ścigają się obecnie Valtteri Bottas, Guanyu Zhou i Robert Kubica. Przypomnijmy, że Orlen jest sponsorem zespołu z Hinwil od roku 2020, co zbiegło się w czasie z objęciem przez Kubicę roli rezerwowego w Alfie Romeo.

Zaangażowanie PKN Orlen w Formułę 1 oraz wsparcie Roberta Kubicy to od kilku lat strategiczny projekt sponsoringowy koncernu. - Kampanie z wykorzystaniem marki Orlen oraz wizerunku popularnych kierowców zespołu, na czele z Robertem Kubicą, są skutecznym wsparciem działań biznesowych - mówi Adam Burak, członek zarządu PKN Orlen ds. komunikacji i marketingu.

- Orlen działa na międzynarodowym rynku, a jego produkty dostępne są w ponad 90 krajach na sześciu kontynentach. To wymaga efektywnego marketingu, a Formuła 1 bijąc rekordy popularności jest gwarancją globalnych zasięgów. Tylko w ubiegłym sezonie wyścigi obejrzało ponad 1,55 mld osób, a sam ekwiwalent reklamowy z globalnej ekspozycji marki ORLEN, wynikającej z zaangażowania koncernu w zespół F1 w 2021 roku wyniósł aż 648 mln zł - dodaje Adam Burak.

ZOBACZ WIDEO: Scena jak z filmu nad polskim morzem. Tak matka uratowała swoje dziecko

Obecność w Formule 1 przekłada się na globalną ekspozycję marki Orlen. Według badań Nielsena ekwiwalent reklamowy wynikający z zaangażowania koncernu w F1 wyniósł w 2021 roku aż 648 mln zł - ponad 200 mln zł więcej niż przed rokiem.

F1 to także znakomita platforma do działań marketingowych zarówno na rynku polskim, jak i na rynkach zagranicznych. Tegoroczna trasa promocyjna bolidu C42, rozpocznie się 5 lipca w Szczecinie. Następnie bolid pojedzie do Mielna i Kosakowa. Łącznie pojazd będzie pokazywany w 12 różnych miastach na terenie całego kraju.

Tour bolidu Alfy Romeo po Polsce:
● 05-08.07 - Szczecin, ul. Hrubieszowska 57
● 10-14.07 - Mielno, ul. Lechitów 30
● 16-19.07 - Kosakowo, ul. Gryfa Pomorskiego 2
● 22-26.07 - Białystok, ul. Kawaleryjska 27
● 28.07-01.08 - Mrągowo, ul. Olsztyńska 11
● 03-08.08 - Płock, ul. Wyszogrodzka 150
● 10-14.08 - Łódź, ul. Przybyszewskiego 327
● 16-19.08 - Lublin, ul. Głęboka 32
● 21-26.08 - Kraków, al. Daszyńskiego 33
● 28-31.08 - Nowy Targ, ul. Krakowska 2
● 02-06.09 - Katowice, al. Murckowska 22
● 08-11.09 - Jelenia Góra, ul. ​​Spółdzielcza 40

Czytaj także:
Szef Alfy Romeo zabrał głos. Wątpliwości ws. Kubicy rozwiane
Ferrari tłumaczy się z fatalnej strategii. Tak zespół pozbawił wygranej Leclerca

Oglądaj wyścigi Formuły 1 w WP Pilot

Czy Orlen słusznie postąpił stawiając na promocję poprzez F1?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Polub Sporty Motorowe na Facebooku
Zgłoś błąd
WP SportoweFakty
Komentarze (3)
  • Aferaf12022 Zgłoś komentarz
    Z kiedy
    • Kiemen Zgłoś komentarz
      Już czas aby Orlen zmienił "strategiczny projekt sponsoringowy" bo to już jest groteska. I czas zmienić strategicznego pseudoredaktora fanboya w tzw. SF bo to jest mega groteska...
      • Cheers Zgłoś komentarz
        Powinni obok dostawić bolid Chińczyka "DżuGandżu", żeby było bardziej wiarygodnie.
        Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
        ×
        Sport na ×