Świetna informacja dla polskich fanów F1. Na to tylko czekali

Materiały prasowe / Pirelli Media / Na zdjęciu: Oscar Piastri na torze Hungaroring
Materiały prasowe / Pirelli Media / Na zdjęciu: Oscar Piastri na torze Hungaroring

Polacy od lat kochają Hungaroring, który traktują niemal jak domowy obiekt. Ucieszy ich zatem wiadomość, że GP Węgier pozostanie w kalendarzu F1 na długie lata. Właśnie ogłoszono szczegóły nowej umowy.

W tym artykule dowiesz się o:

[b]

Z Hungaroringu Łukasz Kuczera, dziennikarz WP SportoweFakty[/b]

Robert Kubica debiutował w Formule 1 w roku 2006 właśnie na Hungaroringu, co doprowadziło do obecności na GP Węgier wielu kibiców z Polski. Przez lata obiekt pod Budapesztem stał się ulubioną destynacją dla Biało-Czerwonych - chociażby ze względu na odległość od granic naszego kraju. Tymczasem w sobotę ogłoszono przedłużenie umowy na organizację F1 na Hungaroringu o kolejne lata.

Dotychczasowe porozumienie gwarantowało GP Węgier obecność w F1 do końca sezonu 2027, ale nowa umowa zapewnia Budapesztowi miejsce w kalendarzu aż do roku 2032. Równocześnie Węgrzy zobowiązali się dokonać modernizacji obiektu. Planowana jest m.in. budowa nowych boksów i trybuny głównej. Prace mają zostać ukończone przed sezonem 2026.

- Przedłużenie kontraktu na organizację GP Węgier na kolejne pięć lat to wspaniała wiadomość, bo Hungaroring zawsze zapewnia weekend pełen akcji. To bardzo wyjątkowy tor obok niesamowitego Budapesztu, na który nasi kierowcy i fani czekają - przekazał Stefano Domenicali, szef F1.

ZOBACZ WIDEO: "Pudzianowski zrobił największy błąd". Mówi prosto z mostu

- Obserwowanie zaangażowania promotora na Węgrzech, rozwój toru i zwiększanie ilości atrakcji dla fanów to ważny krok ze strony organizatora. Takie działania chcemy widzieć na wszystkich naszych wydarzeniach, aby mieć pewność, że wszyscy podejmują starania mające na celu ulepszenie wyścigów - dodał Domenicali.

GP Węgier jest obecne w kalendarzu od 1986 roku. To jedyny wyścig w Europie Środkowo-Wschodniej, co sprawia, że nie brakuje na nim kibiców. W obecnej edycji na trybunach Hungaroringu ma pojawić się nawet 300 tys. osób, co oznacza wzrost o 10 tys. względem poprzedniego roku.

- Jestem dumny, że uzgodniliśmy przedłużenie umowy. Biorąc pod uwagę zdumiewający wzrost globalnej popularności F1, wskutek której o miejsce w kalendarzu rywalizuje więcej miejsc niż kiedykolwiek wcześniej, podpisanie nowego porozumienia jest dla nas niebywałym osiągnięciem - powiedział Zsolt Gyulay, dyrektor generalny Hungaroringu.

Czytaj także:
- Hamilton nie gryzł się w język. Te słowa zabolą Mercedesa
- Coraz gorsza sytuacja Pereza w F1. Plotki nabierają na sile

Komentarze (2)
avatar
Zbyszek Mirek
22.07.2023
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Kuczera to jednak nie jest normalny. 
avatar
StefanStefan69
22.07.2023
Zgłoś do moderacji
2
0
Odpowiedz
Lotnisko w Polsce? Po co jak mamy w Berlinie. 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (404 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.