Problemy zdrowotne gwiazdy Ferrari. W czym tkwił problem?

Materiały prasowe / Ferrari / Na zdjęciu: Charles Leclerc
Materiały prasowe / Ferrari / Na zdjęciu: Charles Leclerc

Charles Leclerc narzekał na nudności i problemy ze zdrowiem podczas GP Włoch. Mimo to, kierowca Ferrari wystartował w wyścigu F1 na Monzie. Zaskakujące są doniesienia na temat przyczyn niedyspozycji 23-latka.

- Muszę pilnie zjechać do boksów. Nie będę tego teraz wyjaśniał przez radio - mówił pod koniec piątkowego treningu Charles Leclerc do inżyniera Ferrari. Monakijczyk momentalnie opuścił bolid i nie wrócił już do garażu swojego zespołu. Były nawet wątpliwości, czy pojawi się na torze w dalszej części weekendu Formuły 1 na Monzie.

Leclerc trafił do centrum medycznego na torze, gdzie miał narzekać m.in. na nudności. Jednak po serii badań, lekarze dali mu zgodę na dalszą jazdę w GP Włoch.

Zdaniem f1sport.it, nagła niedyspozycja Leclerca była spowodowana trudną rozmową z Mattią Binotto. Na krótko przed treningiem kierowca Ferrari miał się dowiedzieć od swojego szefa, że zespół przy dalszym rozwijaniu bolidu będzie w większym stopniu słuchał uwag Carlosa Sainza, bo te są "bardziej precyzyjne i wiarygodne".

ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: siatkarze grają nie tylko w Europie! Co za akcja

"Według plotek, nudności i bóle głowy Leclerca były wynikiem napięcia i gniewu, jakie zgromadziły się w Leclercu w poprzednich godzinach" - napisał włoski portal.

Przypomnijmy, że Charles Leclerc trafił do Ferrari w roku 2019 po ledwie jednym sezonie w F1. Młody kierowca od razu stał się liderem zespołu i zepchnął do defensywy Sebastiana Vettela, który musiał się pogodzić z rolą kierowcy numer dwa. Niemiec nie dostał nawet propozycji przedłużenia umowy. Jego następcą został Sainz.

Umowa Leclerca z Ferrari wygasa w roku 2024, ale ostatnio kierowca z Monako wyraził gotowość jej przedłużenia do sezonu 2026, co zdaje się przeczyć plotkom o napięciu na linii Leclerc-Binotto.

- Ferrari to coś wyjątkowego. Najważniejsze jest zrozumienie tego, że Ferrari to wyjątkowa rodzina, niebywałe zjawisko. Zawsze mówię moim chłopakom, że ważniejsze jest być w Ferrari niż wygrywać, bo zwycięstwa są jedynie konsekwencją bycia w Ferrari - powiedział w ostatni weekend Binotto, pytany o formę zespołu.

- Przytaczam w tej sytuacji przykład Gillesa Villeneuve'a. Był fantastycznym kierowcą, który jednak w rzeczywistości wygrał niewiele. Jednak jego postawa, styl jazdy i pasja miały ogromny wpływ na zespół - dodał szef Ferrari.

Ferrari od ponad dekady nie świętowało tytułu mistrzowskiego w F1. Po raz ostatni triumf Włochom zapewnił Kimi Raikkonen w sezonie 2007. Rok później ekipa wygrała klasyfikację konstruktorów.

Czytaj także:
Kolejny wypadek Hamiltona i Verstappena kwestią czasu?
Chińczyk stawia żądania. Alfa Romeo ma problem

Komentarze (0)
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (404 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.