- Od kilku lat realizujemy naszą strategię wspierania polskiego sportu. Z sezonu na sezon angażujemy się w kolejne dyscypliny. Na początku była to głównie piłka nożna, czyli kluby Ekstraklasy i reprezentacja Polski. Później była piłka ręczna (Vive Kielce) i siatkówka (Asseco Resovia), a także eSport. Uznaliśmy, że nadszedł czas na polską koszykówkę - mówi w rozmowie z WP SportoweFakty Mateusz Juroszek, prezes STS.
Przedstawiciele największego legalnego bukmachera w kraju zdecydowali się na współpracę z Anwilem Włocławek, mistrzem Polski w sezonie 2017/2018. Umowa pomiędzy stronami została podpisana na dwa lata. Są w niej przewidziane premie za zdobycie medalu w rozgrywkach Energa Basket Ligi. Logotyp firmy znajdzie się na tyle koszulki Anwilu.
- To jest umowa sponsoringowa, za którą oczywiście będziemy płacić. Do umówionej kwoty są także przewidziane premie za miejsca na podium. Nasz logotyp znajdzie się na koszulce - przyznaje Juroszek.
Dlaczego wybór padł na Anwil? - Chcieliśmy związać się umową z topową drużyną, bo sami jesteśmy liderem na rynku. Anwil jest dobrze postrzeganym klubem, który w ostatnim sezonie zdobył mistrzostwo Polski. Ważny był także fakt przystąpienia do europejskich pucharów. To sprawia, że wzrasta zainteresowanie klubem, jest większa oglądalność meczów - odpowiada prezes STS.
STS będzie sponsorem Anwilu do 2020 roku, ale niewykluczone, że strony będą dłużej współpracować. Wszystko zależy od wyników osiąganych przez klub z Włocławka. - Na bieżąco będziemy obserwować i oceniać, jak ta współpraca się układa. Wierzę w to, że będzie dawała obopólne korzyści. Jeśli wszystko będzie szło w dobrą stronę, to jak najbardziej jesteśmy otwarci na dalszą współpracę - tłumaczy Juroszek.
Zobacz także: Paweł Leończyk: Zachowałem się fair wobec Anwilu
Umowa z Anwilem jest początkiem pewnej strategii bukmachera dotyczącej koszykówki. - To jest popularna dyscyplina, jeśli chodzi o obstawianie w naszej firmie. Oglądalność meczów NBA jest zaskakująca dobra, podobnie jest z obrotami. To jest poziom konkurencyjny do wybranych meczów piłkarskich. To na pewno nas zachęciło do podpisania kontraktu - komentuje prezes firmy.
STS jest największym prywatnym podmiotem na rynku sponsoringu w Polsce. Firma jest oficjalnym partnerem reprezentacji Polski w piłce nożnej, a także sponsorem głównym Jagielloni Białystok oraz oficjalnym bukmacherem Lecha Poznań, Pogoni Szczecin, Górnika Zabrze, Korony Kielce, Cracovii, Asseco Resovii oraz VIVE Kielce, a także innych klubów i związków sportowych. STS zainicjował również powstanie fundacji Sport Twoją Szansą.
ZOBACZ WIDEO MŚ 2018. Dobre wieści z Turynu. "Polacy trenowali w komplecie, Michał Kubiak czuje się dobrze"