Ten klub NBA zarobi krocie! 100 milionów dolarów za logotyp na koszulce
Los Angeles Lakers mają nowego sponsora, którego logo będzie eksponowane na ich meczowych koszulkach. Koreańskie przedsiębiorstwo zasili budżet klubu o gigantyczna sumę.
Los Angeles Lakers o nawiązaniu współpracy z Bibigo, firmą gastronomiczną, inspirującą się koreańską kuchnią, poinformowali w poniedziałek. Opublikowali na swoich profilach w mediach społecznościowych zdjęcie swojego lidera, LeBrona Jamesa w nowej koszulce meczowej.
Jest na niej logotyp Bibigo o wymiarach 6,5 cm kwadratowych, znaczek przedsiębiorstwa odzieżowego Nike, nazwa drużyny oraz dodatkowy smaczek dla fanów, czyli informacja o numerze, do którego wraca James. Czterokrotny mistrz NBA ponownie zamienia "23" na "6", wcześniej występował z tym numerem w Miami Heat.
ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: Bijatyka na ostro. To miał być spokojny mecz- Lakers są drużyną numer jeden w sporcie - mówił Wookho Kyeong, szef marketingu firmy CJ CheilJedang, partnera Bibigo, cytowany przez "LA Times". - Lakers to coś znacznie więcej, niż drużyna koszykarska. Lakers na całym świecie są ikoną, szczególnie dla młodych ludzi - dodawał.
Sezon 2021/2022 w lidze NBA rozpocznie się 19 października .
Lakers @bibigoUSA
— Los Angeles Lakers (@Lakers) September 21, 2021
We’re proud to introduce our new patch partner and first ever global marketing partner. pic.twitter.com/xwxUPQOgtV
Czytaj także:
Wesoły autobus do Włocławka! Mamy informacje nt. zdrowia Szymona Szewczyka
Znana aktorka zachwycona! Jej romantyczne zdjęcie robi furorę