Ten klub NBA zarobi krocie! 100 milionów dolarów za logotyp na koszulce

Los Angeles Lakers mają nowego sponsora, którego logo będzie eksponowane na ich meczowych koszulkach. Koreańskie przedsiębiorstwo zasili budżet klubu o gigantyczna sumę.

Patryk Pankowiak
Patryk Pankowiak
Jeanie Buss, CEO LA Lakers Getty Images / J. Schaben / Los Angeles Times / Na zdjęciu: Jeanie Buss, CEO LA Lakers
Jak donosi dziennikarz Bill Shakin z "Los Angeles Times", umowa pomiędzy Lakers a firmą Bibigo opiewa na kwotę 100 milionów dolarów za pięć lat współpracy. Klub z Kalifornii co roku będzie inkasował więc około 20 mln - to o przynajmniej sześć więcej, niż purpurowo-złoci otrzymali wcześniej od ich poprzedniego sponsora, przedsiębiorstwa Wish.

Los Angeles Lakers o nawiązaniu współpracy z Bibigo, firmą gastronomiczną, inspirującą się koreańską kuchnią, poinformowali w poniedziałek. Opublikowali na swoich profilach w mediach społecznościowych zdjęcie swojego lidera, LeBrona Jamesa w nowej koszulce meczowej.

Jest na niej logotyp Bibigo o wymiarach 6,5 cm kwadratowych, znaczek przedsiębiorstwa odzieżowego Nike, nazwa drużyny oraz dodatkowy smaczek dla fanów, czyli informacja o numerze, do którego wraca James. Czterokrotny mistrz NBA ponownie zamienia "23" na "6", wcześniej występował z tym numerem w Miami Heat.

ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: Bijatyka na ostro. To miał być spokojny mecz

- Lakers są drużyną numer jeden w sporcie - mówił Wookho Kyeong, szef marketingu firmy CJ CheilJedang, partnera Bibigo, cytowany przez "LA Times". - Lakers to coś znacznie więcej, niż drużyna koszykarska. Lakers na całym świecie są ikoną, szczególnie dla młodych ludzi - dodawał.

Sezon 2021/2022 w lidze NBA rozpocznie się 19 października .

Czytaj także:
Wesoły autobus do Włocławka! Mamy informacje nt. zdrowia Szymona Szewczyka
Znana aktorka zachwycona! Jej romantyczne zdjęcie robi furorę

Czy Lakers zdobędą w przyszłym sezonie mistrzostwo NBA?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×