- Rozmowy z "Mlekpolem" rozpoczęliśmy już kilka miesięcy temu i trwały one dość długo. Jesteśmy zadowoleni, że w końcu udało nam się parafować umowę. Jest to duży kontrakt, mamy zagwarantowaną pewną pulę pieniędzy i z pewnością pozytywnie wpłynie to na budżet klubu. Sporo będzie zależeć również od wyników sportowych drużyny - im będą lepsze, tym korzystniej dla nas - powiedział Mariusz Jurczewski, dyrektor marketingu Jagiellonii Białystok.
W trakcie domowych spotkań Jagi kibice będą mogli skosztować produkty nowego sponsora strategicznego. Logo "Milko" od meczu z Lechem Poznań będzie widnieć na przodzie koszulki piłkarzy i zastąpi logo "Wschodzący Białystok" zarówno u drużyny ekstraklasy jak i Młodej Ekstraklasy. Logo Miasta Białystok znajdować się będzie z tyłu koszulki pod numerem zawodnika. Na stadionie pojawią się banery i balony reklamowe z logiem nowego sponsora żółto-czerwonych.
Warunków finansowych strony nie chciały ujawnić. Wiadomo jedno - nie będą to małe pieniądze. Nieoficjalnie mówi się, że wartość trzyletniej umowy ma wynieść około 6 milionów złotych.