Kamil Glik twarzą akcji "STOP HEJTOWI! Nie oczerniaj górnika”

Newspix / GRZEGORZ RADTKE / 058sport.pl  / Na zdjęciu: Kamil Glik
Newspix / GRZEGORZ RADTKE / 058sport.pl / Na zdjęciu: Kamil Glik

Jastrzębska Spółka Węglowa ruszyła z kampanią pt. "STOP HEJTOWI! Nie oczerniaj górnika", która ma na celu zatrzymanie fali krytyki wobec pracowników zamkniętych kopalni z powodu dużej liczby zakażeń koronawirusem.

W tym artykule dowiesz się o:

Ambasadorem akcji został reprezentant Polski, Kamil Glik. Banery z jego wizerunkiem zostały już rozmieszczone na Górnym Śląsku. Oprócz piłkarza Monaco do inicjatywy włączyła się m.in. Justyna Święty-Ersetic.

"W dobie pandemii COVID-19 z troski o swoje zdrowie i zdrowie bliskich, ze strachu o przyszłość, ludzie zaczęli szukać kozła ofiarnego. Kogoś, na kogo będą mogli wylać swoje żale, obarczyć całą odpowiedzialnością za sytuację i wyładować swój gniew.
Tę rolę społeczeństwo przypisało mieszkańcom województwa śląskiego, a zwłaszcza górnikom i ich rodzinom. Praca w kopalni to jeden z tych zawodów, w których nie można pracować z domu" - można przeczytać na oficjalnej stronie akcji (www.nieoczerniaj.pl).

Inicjatywa została podjęta przez Jastrzębska Spółkę Węglową w związku z falą krytyki, jaka wylała się na górników i ich rodziny w Internecie i mediach.

- Chcemy to zmienić. Zwiększyć świadomość o pracy w kopalni w czasie pandemii, dać ludziom szansę wczucia się w rolę górników i jak najszybciej zatrzymać falę hejtu, którego doświadczają codziennie pracownicy kopalń, ich rodziny i dzieci - tłumaczą organizatorzy akcji.

Czytaj także: Właściciel Sampdorii: Mieliśmy ponad 15 zakażonych koronawirusem

Czytaj także: Arkadiusz Milik mocno komplementowany. "Jest lepszy niż Ciro Immobile"

ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: perfekcyjnie wykonał rzut wolny. Bramkarz bohaterem!

Komentarze (0)