"Gramy razem" zyskuje na wartości

"Gramy razem" jest hasłem promowanym przez Vive Targi Kielce. Zarząd klubu do spółki z zespołem pokazuje, że przywiązują dużą wagę do motywu przewodniego swojej idei.

22 listopada Mateusz Zaremba i Bartłomiej Tomczak do spółki z "Kiełkiem" (klubową maskotką) odwiedzili przedszkole nr 29 w Kielcach. Przedstawiciele wicemistrzów Polski spędzili czas z 3 grupami przedszkolaków, uczęszczających do palcówki samorządowej znajdującej się przy ulicy Chałubińskiego 32. "Kiełek" od samego początku rozśmieszał dzieci. Aktywność stałego uczestnika meczów Vive poruszyła do działania zawodników. Tomczak i Zaremba przygotowali trening prawdziwego sportowca, który zaprezentowali swoim podopiecznym. Dzieci odwdzięczyły się "Zarkowi" i "Koparze" choreografią taneczną oraz piosenką. Wyczyn najmłodszych został nagrodzony klubowymi szalikami i gadżetami oraz kartami z podpisami prawego rozgrywającego i lewego skrzydłowego żółto-niebieskich. Dzieci nie pozostały dłużne i w ręce graczy oddali prace plastyczne, przedstawiające drużynę i szalik Vive.

Oprócz wizyty w kieleckim przedszkolu zarząd Vive zamierza złożyć "Szlachetną Paczkę". Akcja, której pomysłodawcą jest były bramkarz Feyenoordu Rotterdam, FC Liverpoolu i Realu Madryt, Jerzy Dudek, pomaga polskim rodzinom. Na kilka tygodni przed świętami Bożego Narodzenia znani sportowcy tworzą paczkę dla potrzebujących. Pomocną dłoń okazali już piłkarze Wisły Kraków, słynny Real Madryt oraz mistrz olimpijski w pchnięciu kulą z Pekinu - Tomasz Majewski i tyczkarka Monika Pyrek. W tym roku, oprócz wspomnianego wcześniej Dudka, paczkę złożyła najlepsza polska tenisistka Agnieszka Radwańska do spółki z młodszą siostrą Urszulą. Gracze Vive ze zdrowym Mateuszem Jachlewskim 23 listopada wybiorą się do sklepu Lewiatan, znajdującego się przy ulicy Śląskiej 7 w Kielcach, by skompletować najprzydatniejsze produkty dla najbardziej potrzebujących. Zapewne, miejscowi kibice zwrócą uwagę na swoich ulubieńców i pomogą w kompletowaniu zakupów.

Pozasportowa działalność Vive Targów Kielce dorównuje działalności marketingowej czołowych klubów Bundesligi

Źródło artykułu: